از هر دری، دری وری

(تو خونه عمه مامانم)

عسل: مامان ولی من ضرر کردما (نوه عمه مامانم)

مامانش: چرا؟

عسل: باید همون ارومیه رو میرفتم سال دیگه انتقالی میگرفتم

غزاله: مگه رتبه ت چند شد عسل جون؟

عسل: 587

من: آره دوبار

عسل: چی؟

من: هیچی گفتم حتما خیلی تلاش کردی دیگه

سال دیگه هم قطعا میتونی D:

------------------------------------------------------------------------------

(تو خونه ما روز اول توی مثلا عید سیاه مامانبزرگم)

دختر عمم (آبجیم) اومد تو زرتی پرید بغلم

من توی آشپزخونه: حالا واجب بود جلو جمع؟

هیشکی اینجا رابطه بین من و تورو نمیدونه :/

اون: خب واسه همین این کارو کردم دیگه :)

من: چرا؟

اون: اینجا کسایی بودن که هم با خونواده ما رابطشون بده هم با شما

به ما ها هم حسادت دارن هم زندگی مارو زیر نظر دارن

ببینن ما اینجوری پشت همدیگه ایم چششون از حدقه میزنه بیرون به حق 5 تن

من: با این سنت اینجوری ای وای به حال اینکه مادر شوهر بشیمردد 

------------------------------------------------------------------------------

عشقول 6 ساله من داشت میرفت خونشون و چون مهمون زیاد داشتیم نتونستم برم پایین باهاش

همینجوری داشتم میوه پخش میکردم یهو دیدم در آسانسور وا شد

منتظر مهمون جدید بودم که یهو اومد بیرون

من: جونم عزیزم؟

اون: میوه هارو میزاری اونور؟

[میوه هارو گذاشتم کنار]

من: خب بفرما :)

[پرید بغلم]

اون: عیدت مبارک داداشیم

من: [خر ذوق مرگ :) ]

۴ لایک :)
محسن رحمانی ۰۳ فروردين ۹۷ , ۲۱:۱۵
:))

:)))))

محبوب کی بودی تو بزغاله ی زیبا !؟:))))))))))))

عالم و آدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان