۴۱ روز

۴۱ روز دیگه میشه روزی که باید این ۱۱ سال دورخیز رو به سریع ترین روش ممکن برگردم تا بتونم بلند ترین پرش رو از سد کنکور داشته باشم

۱۰تیر شروع این برنامه عظیمه...

کم نمیاریم و تلاشمون رو میکنیم

مگه من چیم از چوب لباسی کمتره؟!

چوب لباسی بدی دست این کادر رتبه ۳ رقمی زیر ۵۰۰ میگیری

دو رقمی نشم خاک بر سرم خب :/

«نمیزارم زحماتت هدر بره أقای جلالی»

پ.ن: عربی مستمر ۰ شدم :/

چرا؟!

چون گفت نباید سر کلاسم حذف

منم غایب بودم اونروز و حذف...

گور باباش

پایان ترم ضریب ۴ داره

۶ لایک :)
موفق باشی قهرمان
راجع به مستمر عربی هم "خسته نباشی دلاور" (((((:

مرسی مرسی :))))

سلامت باشید :))))

جالب بود

استغفرالله...

با این اراده ای که من می بینم دو رقمی حداقلشه.
مهم تلاشه:)

:))))

دقیقا :)

میخوای لینکشو بردار کامنته رو هررنامه کن اگه وبتو ریخت بهم.

نه باو فدا سرت :))))

علی الحساب این آهنگه رو گوش بده خیلی چرت و باحاله :))
بعدنشم که عرضم به حضورت که یکم مثبت نگر تر باش.
در ثانی، من و تو و امثال ما که وجناتمون به دو رقمی نمیخوره اصلا و حقیقتاً خیلییییی بیشتر باید تلاش کنیم ، باید خودمونم بخوایم که سختی بکشیم و به قول تو بلا سرمون بیاد. 
رتبه ی خوب و دانشگاهو که خیرات نمیدن :/

می‌کوشیم

چشم چشم
والا من هدفم ریاضی محضه و براش هم می‌جنگم...
هرچی هم بهاش باشه میدم...
۱۰۰درصد

http://www.irmp3.ir/download/s/eyJjdCI6IjYxSks3ampnYWdCaHc4bFljQmxJSHc9PSIsIml2IjoiYjVjOGZjYjhiOTY5YmJiNTk4ZGNjNTRmMWYwMWZiYTciLCJzIjoiMDhhZjg1ZjY4NGM5ZmZjNiJ9.mp3





چیه این؟! :/

یعنی یکی باسد میخوابوندی زیر گوشش که صفر نده :|||| 
دو رقمی چیه داداچ؟ ما رو رتبه تک رقمیت حساب کردیم D: 
(ستاد روحیه دهی)

مرتیکه ریقو رو بعد از گرفتن کارنامه ترتیبشو میدم ایشالا

نه بیخیال
المپیاد رو طلا بسته بودیم اصلا مرحله اول قبول نشدیم

0 نهههه چه نامرد
من مطمئنم 2 رقمی میشی^__^
برا پسر خاله من هم دعا کن اون امسال کنکوریه و رو دورقمی حساب کرده:))

نامرد واسه یه لحظه شه

مرسی :)))
چشم حتما :)))

کودوم مؤسسه!؟ :-"
اره واقعاً خاک هم تو سر من هم تو سر تو اگه دو رقمی نشیم :/

موسسه نیست مدرسه ست :)

والا من سر المپیاد چنان خاکی تو سرم شد که فکر کنم سر اینم یه بلا سرم میاد

آهان فکر میکردم شماام کنکوری عستی 
ذر عوض سال بعد شرش کم میشع
تازه برای دانش اموزای جدید دوره متوسطه
در حد چندتا ترجمه و لغته و خیلی مسخرس 

نه ما سال دیگه هم داریم -_-

واقعا گندشون بزنن با این تالیف کتب اسلامی و انقلاب فرهنگی و این چرندیات
عمه عربی یاد بگیرم الان که چی؟! :/
مگه دوران ابوبکر و عمره؟!

پیششم دانشگاش نیستم :/

خب ما همون پیشش هم نیستیم :/

یازدهم تشریف دارم و عربی ۲ میخونیم
البته لعنت بهش -_-

پس چرا ما عربی نداریم :/
هرچند بهتر خوشم نمیاد

:/

شما دانشگاهید؟!

رشته چیه مگه 
عربی داره 
انسانیه مگ؟

ریاضی می‌خونیم ولی خب عربی داره دیگه...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان