بچرخ تا بچرخیم

حاجی من خر تر از چیزیم که بخوای با من فرفره بازی در بیاری

شده بعد 100 سال تلافی کنم میکنم :) [اگه عمری بود]

نمیزارم یه آب خوش بره پایین از گلوت

همیشه سایه م رو بالای سرت خواهی دید D:

۷ لایک :)
فکر کنم بخشیدن حس بهتری داره تا انتقام 
انتقام کار خوبی نیست ولش کن حاجی رو

نه نه نه اصلا :))))

حاجی پیش ما امانته D:

آورین آورین!!!

با اره برقی ب سه قسمت نامساوی نصفش کن!!!(یا یه کاری کن ک آرزو کنه کاش اونکارو میکردی باهاش!!(خودم فمیدم چی گفتم!!))

درصد امید ب زندگیتم بالاستااا!! آورین آورین... ^_^

بعله بعله

چشم چشم (فک کنم منم فهمیدم :/ )
خیلیییییییی :))))

حاجی کیه؟ معلمتون؟

معلم ارزش نداره که ...
اینم جزء معذوراتیاس :)))))
ولی تیکه کلامه :)

تا حالا تسویه نکردم با کسی :/ 

مثه یه شیر غران میمونید پس :))))

برا من که حس خوبیه....


یچی تو همین مایه ها

ولی من اکثرا میبخشم.. شاید اون لحظه نه ولی شده بعد یکی دو سال بالاخره بخشیدم.. الان کسی نیست که ازش کینه داشته باشم و این خیلی حس خوبی بهم میده :)) حتی اگه بدترین کار رو کرده باشه بازم میبخشم.. ینی نمیتونم نبخشم اصن :/ :) 

سلام داره ینی چی؟ :/ خوبه؟ بده؟ یا چی؟ :// 

من به یکی دوسال نرسیده تسویه میکنم :))))



ینی بد نیست 
دروغ یه ضرب المثل دارن میگه: «دیمه منه دیمیم سنه» الان حال و روز منو کتفمم همینه
[ترجمه: کاریم نداشته باش تا کاریت نداشته باشم]

بیایند باهم مهربون باشید :|| 
.
کتفت چطوره راستی؟ 

اگه قرار بود همرو ببخشیم که خدا بودیم :)


سلام داره :)

همه کینه خرکیاااااااا:-D

پرچم بالا :)

شکاااار پست ها

:))))

خسته نباشی D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان