....

خدایی که"در واقع اند بخشش، اند مرام، اند معرفت و اند همه چیز است" و "به ازای هر نفر یه راه هست برای رسیدن بهش" چرا اینقدر داره اذیت میکنه؟!

۸ لایک :)
یه بارم از دید خدا ب قضیه نگاه کن...شاید خدا هم میگه با خودش ک نمیشه یا بارم این حواسش ب من باشه وقتی دارم اینهمه عشق میدم؟؟

خورد شدم کلا :((((

خدا خیییییییلی عشق تر از اون چیزیه ک ما بنده هاش فکر میکنیم...

وقتی حواسمون نیس بهت عشق میده واسه همین متوجه نمیشم گاهی...!

نمیشه یه بار که حواسمون هست عشق بده؟

سلام شما اول بنویسد بعد فکر...

چجوری بنویسم وقتی بهشون فکر نکردم؟ :)

سلام 
قرار شما فکر کنید..بعدش هم موقع نوشتید میگویم.چون نمیخواهم فکر خودم رو به شما القا کنم...

بازم سلام :|

فکر کنم بهشون؟
خودمو عذاب بدم؟

سلام همان اتفاقات هم بنویسید

بعد؟

سلام
نه این از نظر شماست..برید رو کاغذ بنویسید.به هرکس هم مانع وبهتون آزار می رسونه،بد بگید...

والا کسی مانع نیست فقط اتفاق پیش میاد...

نگرانش نباش
یه جاهایی هم بهویی میندازتش تو بغلت هرچیزی که میخوای:)
بهش اعتماد کن فقط همین

:)))))

ایشالا ایشالا ایشالا
چشم چشم

محسن رحمانی ۰۴ خرداد ۹۷ , ۱۱:۲۸
اذیت نمیکنه حتما خیرت در اون کار نیست .

خب رو هر کاری دست میزاریم یه بلایی سرمون میاد

جدیدا نفس هم که میکشیم قلبمون تیر میکشه

سلام
حتما لازمه پخته تر شوید،این مدت فهمیدم لازم برا فهمیدن بعضی چیرها آدم اذیت بشه تا آخر عمرش یادش نره....

سلام :)

سوختم آقا سوختم :)))

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۴ خرداد ۹۷ , ۰۴:۲۸
واااات!؟

ولش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان