بالاخره بعد از امتحان آمار که یکشنبه باشه زندگی ما شروع میشه تا ۱۲ تیر :)

۱.شروع میکنم این شعر با چنتا شعر دیگه رو حفظ میکنم :)

از قضا روزی اگر حاکم این شهر شدم

خون صد شیخ به یک مست فدا خواهم کرد

وسط کعبه دو میخانه بنا خواهم کرد

تا نگویند مستان ز خدا بیخبرند

۲.جلد سوم ترکیبیات علیپور رو به حول و قوه الهی توی این ۱۶ روز سعی میکنم تموم کنم نشد دیگه تا هفته سوم قطعا تکمیله

۳.قطعا یه خستگی گله گشاد در میکنم

۴.خیلی وقته میشه گفت داستان و شعر ننوشتم شاید نزدیک به یه ساله...

۵. خواب :)))))

۳ لایک :)

مث اون دفه نریاااا!!

دفه قبلی ک رفتی اولش هولیدم!!! چرا صفش سیا بود اونقد؟؟؟

اولا اگه خواستی بازم بری یه خبری بده قبلش!!

ثانیا من ب زودی میام تا نیومدم نریااا!!

ثالثا اگه رفتی با یه رنگ دیگه برو پلیز!!! O_o

نه نمیرم  حالا حالاها :)))))

اولا چشم :)
ثانیا چشم :)
ثالثا چشم :)

کجا قراره بری مگه؟؟؟؟؟؟؟؟

12 تیر چ خبر اسد؟؟؟

مدرسه شروع میشه :)

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۲۵ خرداد ۹۷ , ۱۳:۵۴
موفق باشی:)
دوروزه زندگیمون شروع شده تا پونزده تیر دلت بسوزه:))

کوفت😑😑😑😑

سلامت باشی :)))))

بهــ ــار.. ۲۴ خرداد ۹۷ , ۲۱:۰۲
موفق باشی اسکل درختی ^_______^

بهار *_*

چقد کم پیدایی تو دختر :)))))

همچنین عزیز :)
سلامت باشی :))))

موفق باشییییییییییی:)))

اولا همچنین :)))))

ثانیا سلامت باشی :)))))

chefft.blog.ir 💞💕 ۲۴ خرداد ۹۷ , ۱۸:۰۱
ان شاء الله موفق باشید

مرسی :)

امممم من بدون زمین خوردنم میتونم زخم و زیلی بشم :/ اینقدر توانمندم :/ :دی 
سر همون باش :/ از جاتم تکون نخور :دی 
اونوقت نقره میگیریم P: 
اممم خب این دیگه بستگی به علایق خودت داره :) 

منم همینطور :))))

π_π
استغفرالله😂😂😂
اووووووووووووممممم....

میخوام همه رو زخمی کنم از اون روز به بعد D: 
خداروشکر داور ما نمیشی :دی 
و البته که ما میخوایم طلای pypt بگیریم و شاید اصن تبیان نیایم :/ همه‌چی بستگی به این داره که بریم کارگاه‌های مسابقات جهانی یا نه که ایشالا میریم ^_^ چون دیگه بی سرپرست نیستیم و یه دختره که خودش رفته جهانی و پارسالم تیمش طلا گرفت قراره باهامون کار کنه ^_^ 
فکر میکردم تبیان نیای :/ بخاطر کنکور. ولی اگه خودمم تیم نداشته باشم یحتمل مدرسمون داره و بخاطر اونا میام :) 

اون که اره! الان بیا با چیزای خفن مثلا خوش باش :)))

محمد کانالی نداری که اخبار جام جهانی رو بذاره و اینا؟ 

نخوری زمین زخم و زیلی بشی :/

بچه به این گلی :))))
نترس سر همون مکاسیستم میمونم :)))))
نه باو قطعا هستم :)
خب دیگه عالیه طلا نگیری اونوقت ... D:

یکی از اون خفن هارو معرفی کن از یکشنبه خوش میشم😎

فکر کنم فوت توئیت بزاره نمی‌دونم ولی :)

منم یک شنبه زندگیم تازه قراره شروع شه D:  تا وقتی کلاسا شروع شه و بریم که امسال طلا رو بگیریم ^_^ 
ولی محمد خودتو با خوشی خفه کن به نظرم :| D: تا محکم بشینی سر درس و بعد بیای خبر رتبه عالیتو بهمون بدی ^_^ 

شروع کن توعم پس :))))

فکر کنم امسال به عنوان کمک داور باشم توی تبیان بازم😎
والا ما با چیزای ساده هم خوشیم به شرطی که چیزای بد سبز نشن جلوی راهمون...

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۴ خرداد ۹۷ , ۰۲:۳۳
خاعش....

وظیفس رفیق:)


چع زوود !!!

عزیزی :)


مریضه دیگه -_-

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۴ خرداد ۹۷ , ۰۲:۳۰
شنبع تعطیلع ممدووو خخخ

و15 تیر ازمون قلم چی:)

یک شنبه س ببخشید -_-

مرسی که گفتی :))))


ما اونو نمیدیم مدرسمون شروع میشه :)

موفق باشی شازده:)

سلامت باشید :)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان