بازم لعنت بهت

که یه تنه محبوب ترین فرد زندگیمو تبدیل به منفور ترین شخص کردی :)

البته اینکه اون شخص خودت بودی هم بی تاثیر نبود :)

۵ لایک :)

معلم خوب نداری!!!

عمه ی خوب نداری!!!

پس چی داری؟؟؟؟

فک کنم خدا بجا همه شون بت کرد داده!! (خنده آبدار!)

😂😂😂😂😂😂😂

من که راضیم 😂😂😂😂

جدا؟؟؟؟؟

شییییییش تاااااا؟؟

واااااای خوشبحالت!! ^_^

اره




ب ر ب ب

عمه داری احیانا؟؟؟

۶ تا😂😂😂😂😂

طفلی عمع!! (خنده آبدار!)

طفلی نداریم که حقشه😂

این ک مردم خودشون میان خودشون میرن...

اصن انگار من نشستم یه گوشه...اونا میان زندگیمو میکنن و میرن(جمله کژتابی داره...تو مثبت نگرباش! :دی من عصبانی ام هیج جوره نمیتونم درستش کنم!)

اره من همیشه مثبت میبینم (جون عمه) 😂

در حال حاضر دیگه عادی شده!! :دی

چی؟!

توی کسری از ثانیه فهمیدم ادمی که همه زندگیمو براش گذاشتم وسط ، نارو زده:) [لبخندش کج و بیجان است]
از یه جا به بعد سر میشی ممد. برمیگردی سر زندگیت و باز اعتماد میکنی و باز زندگی! 
شاید اون ادم تا ابد منفورترین فرد زندگیت بمونه شایدم یه جایی از حمل کردن این کوله بار منفوریت خسته بشی و کاملا خنثی شی
از دست دادن انواع مختلفی داره. 
گاهی همین که قهرمانت تو ذهنت پوچ میشه بزرگ ترین از دست دادنه! 
حالا هر قدرم تو هر روز اون ادمو ببینی و سلام علیک کنید و...
و اگه خوب نگاه کنیم میبینیم چه قدر ماها هر روز ادم از دست میدیم...
چه قدر هی ادما جلو چشممان پودر میشن...

:)

سر هستیم ما :)
نه بابا لیاقت نداره تا آخر زندگیم بهش فکر کنم که :/
دیدی این دوس دختر دوست پسرا میگن "من یه کسی رو از دست دادم که دوسم نداشت ولی تو کسی رو از دست دادی که میپرستیدت"؟
یه همچین حسی دارم

آقای هرمیت ۳۰ خرداد ۹۷ , ۰۴:۱۳
:(((

بخند ننه نقلی جانم :)

اه چقدر ادم حرص میخوره سر این قضیه:/

گور باباش :)

سلام :)

منظورت کیه ؟

سلام :)


#کابُل

خط‌خطی؟ واسه من کلا نابود شد! البته خب خوبه یه جورایی، یاد گرفتم دیه به کسی اعتماد نکنم که تهش این بشه..

نه خب نابود بشه که نابود میشی

"انسان موجودی اجتماعی..."
ولی خب اعتماده دیگه :)

اولاش میگی لعنت بهت اما یه چند وقت که بگذره میگی ممنونم ازت که اون روی واقعیتو بهم نشون دادی و باعث شدی که برای آدم اشتباهی‌ای وقت نذارم :) (تجربه کردم که میگم) 

آره دقیقا :)

ولی خب یه چیزی این وسط خط خطی شد به اسم اعتماد که خب آنچنان هم مهم نی :)

سلام
چه کار خوبی کردند...آفرین

سلام :)

خیلی D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان