#لذت_های_زندگی

بهت اس بده بگه: "دلم برات تنگ شده بیکاری با هم بحرفیم؟"

۳ لایک :)

غصه نخور دااش!!

معمولا میرن...

من دیگع فولاد آبدیده شدم! :دی

چی بگم والا؟! ...

حتی اونم رف!!

عه... :(

دختری از جنس باد ۰۱ تیر ۹۷ , ۱۴:۰۷
😃😃😃😃

:)

محمد صادقی ۰۱ تیر ۹۷ , ۰۰:۱۱
بیکاری واسه حرف زدن نمیخاد نبودن داداشش و باباش کافیه تا هرچی دستشه بزاره زمین و اس بزنه تو منو دوس نداری باهات قهرم پشتمم میکنم بهت ! (زیادی متوهمه ولی دوسش دارم خنگو :D ) ک ب حساب من 3 ساعت بلاسیم


پ.ن1: شت!
پ.ن2: آماده معاوضه با شورت مردانه بعد از 3 هفته دیگه

یه مشت منحرف جمع شدیدا :/

شاید طرف رفیقه عاقا :/

الهی:(

D:

خوبیش اینه ک تو بیکار نباشی ولی سریع وقتتو براش خالی کنی!
اینجوری دوست داشتنی تر نیست؟

D:

هست عاقا هست :))))

آقای هرمیت ۳۱ خرداد ۹۷ , ۲۲:۴۸
حتی بهش جواب بدی آره بیکارم و یهو ببینی داره زنگ میزنه به گوشیت :))))

نه دیگه تو زنگ بزنی :))))

بهرنگ قدوسی ۳۱ خرداد ۹۷ , ۱۹:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*****  ***** *** ** *** ******* *** *************

ببین گل پسر نمیدونم از کجا شاخ و دم در آوردی و خیار هارو خیار شور میکنی

ولی هر کی هستی توی 4 دیواری خونتون لاتی بیرون از اون هیچی نیستی حتی همون نمک خیار شور
پس زبونتو بکن تو شیکمت و خفه خون بگیر و دکمتو بزن

بهرنگ قدوسی ۳۱ خرداد ۹۷ , ۱۹:۴۴
دوست پسرته پس😂😂😂

برای اونایی که رفیقم نیستن خیلی بی جنبه تر از چیزیم که فکرشو میکنیا :)

گفتم پر و پاچه تو جم کنی :)

بهرنگ قدوسی ۳۱ خرداد ۹۷ , ۱۹:۲۴
دوست دخترت؟🤔🤔🤔🤔

استغفار کن بد بخت :/

عخخخخخی D: ^_^

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان