سلطان آزمون

چند روزه انتقاد های خیلی تندی رو داریم روی #سردار_آزمون میبینیم

همه این انتقاد هارو یه مشت آدمی میکنن که خودشون رو استاد فوتبال میدونن (نکشین ما رو زیدان ها)

این آدم همونایی ن که به #کیروش میگفتن #دلال_موزامبیکی

همونایی ن که میگفتن #بیرانوند به درد تیم ملی نمیخوره

همونایی که به دعوت نشدن #ووریا_غفوری و #سید_جلال شکایت داشتن

اینا همونان

همونایی که به بی خاصیت بودن #کمال_کامیابی_نیا مینالیدن ولی دیدن یه بازی با الهلال که کمال نبود پرسپولیس چپ و راست گل خورد

اینا مریضن #سردار جان

اینا عقده دیده شدن دارن

بیخیال باش و گریه نکن

نوک حمله تیم ملی جای جنگنده هاس نه عزادار ها

۶ لایک :)
آمانیتا موسکاریا🍄 ۰۲ تیر ۹۷ , ۰۱:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این که کجایی باشم با کجا زندگی کنم فرق داره:)
** ** **** **** *** ***** * *** **** ****** ** ******

** **** *** ***** ** ****** ****

حله عاقا :))))

در خوب بودن سردار که هیچ شکی نیست ولی خب بالاخره هر بازیکنی یه‌سری وقتا اینجوری میشه دیه! یا بازیکنا حریف خیلی جلوشو میگیرن یا وظایف دیگه‌ای غیر اون چیزایی که ازش همیشه دیدیم بهش میدن! مگه نیمار نبود؟ اونهمه ازش انتقاد کردن سر بازی اول که خوب نبود و اینا و امروز تونست بالاخره گل بزنه و کلی هم بعدش گریه کرد! ایشالا سردارم بازی بعد گل بزنه جواب منتقدا رو بده و فشارها از روش برداشته شه و حال خودش بهتر شه :)) 

ببین خود سردار هم گفت وظیفه اش این بود که 80 متر بره استارت بزنه برگرده :)

و خیلی خوب هم عمل کرد به وظیفه ش حالا بقیه چیزا فدای سرش واقعا :)

در خوب بودن سردار ازمون شکی نیست 
ولی توی دو تا بازی خوب نبود 
ما از سردار بازی های فوق‌العاده تری دیدیم 
قطعا توقع نداریم این طوری توی زمین نقش بازی کنه

شاید یکی از وظیفه هاش همونیه که گفتم

نمی‌دونم بازی پرتغال مراکش رو دیدی یا نه ولی مدافع مراکش ویران کرده بود خط میانی و دفاعی پرتغال رو...
توی بازی ایران مراکش اون یارو و یه نفر دیگه معطل گرفتن سردار ازمون بودن که یوقت ضد حمله نزنه :)

آمانیتا موسکاریا🍄 ۰۱ تیر ۹۷ , ۲۰:۴۴
فقط همشهریامون :)

من که نمیدونم کجایی هستید ولی خب چون شما میگی دمشون گرم :)

ای خدا دوست دارم فقط دهن اونایی که به سردار چیزی میگن یا تیم ملی رو  پاره کنم ای خِدا:)
عشق فقط تیم ملی ♥️♥️♥️

ول کن عاقا ببخششون :)

D:

ای خدا دوست دارم فقط دهن اونایی که به سردار چیزی میگن یا تیم ملی رو  پاره کنم ای خِدا:)
عشق فقط تیم ملی ♥️♥️♥️
علیرضا موسوی ۰۱ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۳
نظر لطفته
علیرضا موسوی ۰۱ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۰
شما خوبی

مثل اینکه شما بهتری

علیرضا موسوی ۰۱ تیر ۹۷ , ۱۸:۵۳
تفاوت من با سردار ازمون تو بازی ایران اسپانیا اینه که من از تو خونه بازی رو میدیم و سردار از تو زمین فوتبال ...

نه

تفاوتتون اینه که اون توی زمین داشت با تیم ستارگان دنیا میجنگید و یه تنه وایساده بود وسط زمین راموس و پیکه رو معطل خودش کرده بود
شما اینجا تخمه میشکونی و هیچ اطلاعات فوتبالی کاملی نداری و الکی یچی میپرونی
شما هم جزء اون دسته از آدمایی هستی که گفتم

سردار عالیه:)

محشره :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان