گوسفند دیدید؟!

سگش شرف داشت به این داور حیوون -_-

میخ میذاشتن اون وسط از این بزغاله بهتر بود

بعد عادل میگه فوش ندید -_-

۶ لایک :)
داور دیشب از ترس ایرانیا پیجشو بسته:/

حقشه

از وسط نیمه دوم به بعد کلا وایساده بودم و اینقدر از اول دست زدم و جیغ زدم که خدا میدونه '_' ینی همسایه‌هامونو کر کردم رسما '__' 
و خب با اینکه اصلا فحش نمیدم ولی نتونستم و فقط از اول هی به کریس و داور میگفتم مرتیکه الدنگ -_- 
بعد اون سانتوس قبل بازی میگه داور تاثیری تو نتیجه نداره :|||| آره آره تو راست میگی :/ اصن تاثیری نداره -_- 
پتانسیلشو دارم کل پرتغالیا رو بزنم '_' 

😂😂😂😂😂

#دختر_فوتبال
ایشالا ۴ سال بعد 

چی بگم با این اعصاب داغونم 
اگر دستم به داور میرسید اگر توی استادیوم بودم وای وااای له و لوردش میکردم

هرجور حساب میکنم یاد بنجامین ویلیامز میافتم

مرتیکه الدنگ فلان فلان شده -_____- 
اه اه دلم میخواست خفه‌ش کنم -____- 
کوووووووورررررر بوووووود کووووووووور -____- 

ببین آنه

حتی من هم فوش ندادم 😂
اروم تر 😂😂😂😂

محسن رحمانی ۰۵ تیر ۹۷ , ۰۰:۴۳
ما همیشه از داور ضربه خوردیم.

همیشه...

واااااای رونالدو رو نگو اصن:/!اصن کاملا حقش اخراج بود نه کارت!اصن حتی ویدئو چک هم نمیخواست!کامل واضح بود!
مشکل دقیقا از یجا دیگس!

ینیا اون از اون داور ایران عراق الان اینقدر عصبی م اسمش یادم نی

اون از ایران آرژانتین
اینم از این
اگر داور بازی پرتغال مراکش عین ادم بود و به حق سوت زده بود صعود کرده بودیم
پ.ن: یادم اومد ویلیامز -_-

عب نداره 
حرص نخور شما
تبریک :))
ناعدالتی کردنش اما 
خدا باهاشون بود .... 

خداییش حرص داره -_-

پنالتی از رونالدو گرفت علی بیرو رویایی
بعد داور...
ای لعنت -_-

پوف داور:/!کلا همیشه ضد ایرانن!
چرا بچه ها نیمه دومو شل تر گرفتن بعد اخرش اوکی شدن؟اگه همشو مث نیمه اول بودن خیلی بهتر بود.....

اصلا نمیره تو کتم

۳ تا پنالتی؟!
رونالدو رو اخراج نکرد؟!!!!
۲ حالت داره
یا کوره
یا مشکل از یجا دیگه س

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان