من از بابام یاد گرفتم😏

من از بابام یاد گرفتم سخت بودنو

از بابام یاد گرفتم کار جدا رفاقت جدا

از بچگیم کنار کارش بزرگ شدم

رهبری کردن رو از اونجا یاد گرفتم

تعهد رو هم از همونجا یاد گرفتم

شاید باورتون نشه ولی عاشق شدن رو هم از اونجا یاد گرفتم

من از اونجا یاد گرفتم چجوری با عشق بجنگم برای زندگی و مرگ برام مهم نباشه

عاشق آتش شدم

عاشق آب

عاشق دود

عاشق عاشقی

این آتشنشانی واقعا دنیاییه ☺

۵ لایک :)
یگـ ـانـه ۱۳ تیر ۹۷ , ۱۶:۵۸
عه وبت از فیلتر دراومد!کلا این بیان عصبیه یه دفعه فیلتر میکنه بعد رفع فیلتر:/

خیلی خاکی بری تورو هم فیلتر میکنن

آقای هرمیت ۱۰ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۱
شت :دیییی

😂😂😂😂

آقای هرمیت ۱۰ تیر ۹۷ , ۰۳:۵۳
آره الکتریسیته هم هست چون آب رساناست
ولی کربوهیدرات ها چون چگالیشون کمتره از آب میان روی سطحش و بیشتر پخش میشه آتیش
الته من منظورم آتش عشق بود بیشتر :دییییی

بسوزه هفت جد و آباد تجربه😂😂😂

:)

:)

خدانکند

D:

کنت مونت کریستو ۰۹ تیر ۹۷ , ۰۸:۲۲
همون آتش فشانی؟!

عشق فشانی :)

درود بر بابات:)

چاکریم

دختری از جنس باد ۰۸ تیر ۹۷ , ۲۱:۵۵
خدا باباتونو براتون حفظ کنه:-)

مرسی ممنون :))))

خدابراتون نگه داره:)

فدایت

آقای هرمیت ۰۸ تیر ۹۷ , ۱۷:۲۱
میگن دو نوع آتیش رو نباید با آب خاموش کرد
یکی آتش حاصل از کربوهیدرات ها
یکى هم آتش عششششق :))))))

عزیز کربوهیدرات رو کار ندارم ولی اگر آتش سوزی الکتریکی رو با آب بخوای خاموش کنی خشک میشی :)

چه باباى خوبى

چاکریم :)))))


+خوش اومدی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان