0000 0000 0100

من عاشق این لامصبم *_*

عدد خوشگل من D:

۴ لایک :)
خدارو شکر تعریفمون از دیوونه عین همه!! :دی

D:

شکر شکر

540

50

12

:دی

من عاشق اینام!!

دلیل خاصی داره ک عاشقشی؟؟؟

.

.

عه راستی من برگشتم! :دی

من ۱۲۴۸ رو هم دوست دارم😂

نه هیچ دلیل خاصی نداره 😁





خوش برگشتی 😀😀😀

آقای هرمیت ۱۰ تیر ۹۷ , ۰۴:۰۸
البته اون 0 عه قبل از یک به حساب نمیاد :))))
مبنای دو ، ما کامپیوتریا باهاش زندگی میکنیم :دی
سوالایی رو هم حل میکنه ها :|

ما برا قشنگی میزاریم😂😂😂

وکیلم؟!

چطور1024 شد:/

عنوان کد ۰ و ۱ هستش

دودویی :)

 الان جمع بستی بامنم بودی؟؟

هان

نمیدونم ولی ما دیوونه ها افتخارمون دیوونگیه :)

نگوو ترو خدا یهو رتبه کنکورت میشه ها^_شوخی کردم  

۱۰۲۴ میشه دیگه :))))

من که از خدامه😂😂😂😂

بااین چیه ک گفتی

هیچی هیچی هیچی تسلیم

دیوانه بودن افتخار ماست :)))

عه وا

چیه؟!

خخخ دیونه

با کمال افتخار😊

محسن رحمانی ۰۹ تیر ۹۷ , ۲۲:۴۹
:))

:)

بنویس وبنویس بنویس وبنویس تا دستت دردبگیره خسته شی:(

چشم :)

*یه خانوم گل* ۰۹ تیر ۹۷ , ۲۲:۴۲

:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان