اه بابا جمع کنید این مسخره بازیارو دیگه

چپ و راست این میخواد بره اون میخواد بره

کاروانسرا س مگه؟!

این میگه چون فلانی رفت من میرم اون میگه چون فلانی نرفت من میرم

بگیرید بشینید سر جاتون بابا حداقل ۱۰-۱۲ سالم رد کردید دیگه یکم عاقل شید جان هرکس دوست دارید

اندازه یه سر سوزن

فقط اندازه یه سر سوزن یاد بگیرید اگر ۶۹۹۹۹۹۹۹۹۹ نفر روی زمین مردن و فقط شما موندید نباید خودتونو تیکه پاره کنید و ای منم باید بمیرم و ال و بل

بس کنید این بچه بازیارو

۴ لایک :)

گریه؟؟ بلخره یکی داره میره دیگه!! اگر بار گران بودیم و از این حرفا!!

منم ک احساساتییییییییی!! :دی

عی عاقا ولکن

ینی یه جوری نوشتی ک موندم بخندم یا گریه کنم الان!! :دی

خنده که فکر کنم بخاطر عصبی بودن نوشتمه

ولی گریه چرا؟!

من میام ب جاشون!! :دی

خوش خواهی آمد

حالا که اینطوره و همه دارن میرن منم میرم اصن
اوداااافظ

😑

حالا گریه نکنید😂😂

ما که حالا حالا ها هستیم تا به مقام آقاگل برسیم😂😂😂

اونایی که میان باید گریه کنن

خوبی  بدی دیدی حلال کن
منم میخام برم

بهت یچی میگما

دختری از جنس باد ۱۰ تیر ۹۷ , ۲۰:۰۶
اخ گفتی حرف دلمو گفتیییییی

:))))

❄️Ice girl❄️ ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۹:۵۶
خخخ چقد عصبی

به قران پدرمونو در آوردن هی من میرم من نمیرم

اون یکی میگه چون اون رفت پس منم میرم
این یکی میگه عه بخاطر من نرفت به خاطر اون رفت پس منم میرم😑

chefft.blog.ir 💞💕 ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۹:۲۳
شوخیدم😁

D:

لایک

:)

chefft.blog.ir 💞💕 ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۱
حالا که اینجور شد منم حذف میکنم😦😧😦

-_____________________-

:(

:)

باورکن بخدا

خب؟!

تازه منم میخام برم حذف کنم وبمو

استغفرالله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان