هرجا چراغی روشنه/از ترس تنها بودنه/ای ترس تنهای من/هنوزم دوستت دارم

قاعدتاً منو نسل من اینجور آهنگا حالیمون نمیشه😂

ولی خداییش این بشر یچی دیگه س

آهنگاش واقعا واقعا واقعا محشره :))))

+فقط معتاد نیستیم وگرنه بیشتر می‌چسبید این آهنگ😂😂😂😂

++اون مصرع آخر طبق گفته داریوش میشه اینجا چراغی روشنه ولی خب عوضش کردم تا بار عاشقانه متن بره بالا😂😂😂😂

۲ لایک :)
😂😂
یاد این افتادم:/ : بودا بودا نبودا:/؟
ثسفغک3ش4هش4هش4هغخهغ

😂😂😂

سلطان قلبها مگ ماله عارف نبود؟😂😂😂😂😂

حالا😂😂😂

اون مادر بودا😂😂😂

روحش بسییییییی شاد!
من مرد تنهای شبم....

سلطان قلب 😂 :))))

عاغاااااا😂😂😂😂
چرا ای؟
بیا بریم ابی گوش بدیم و یاد قدیما کنیم:/
(الکی مثلا ما ماله اون دوره ایم😐)

ابی دوست ندارم ولی حبیب چرا :))))

بار عاشقانه!! O_o

😂😂😂😂😂

عخی...!(چش قلبی!)

😂

اِبی دیگه:/!

آها فکر کردم گفتی اییییی 😂😂😂

عااااااخ اول ابیییییییی!

چی؟! :/

chefft.blog.ir 💞💕 ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۳
خوبه من گوش ندادم تاحالا

خیلی خوبه :))))

دختری از جنس باد ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۲
خیلی خوبههه

:)))))))

سلام
جالب بود

به ما هم سر بزنید و با کاردستی های خارق العاده آشنا بشید
در صورت تمایل ما رو هم دنبال کنید (شما دنبال شدید)

سلام

بعله



:/

محسن رحمانی ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۱
آهنگ کیه ؟

داریوش :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان