حجت الاسلام والمسلمین حاج غزی (مدعظالعالی[هرچی حالا :/ ])

اونروز یکی از حرکات این اسطوره رو گفتم دلم نیومد یکی دیگشم نگم

-من

+غزی

--------------------------------------------------------------

+محمد؟!

-هوم؟!

+کمرم اذیت میکنه میتونی بشکونیش؟

-استغفااااااااااااااااااااااار خواهرمممممممممممممممممم

اعوذ بالله من الشیطان رجیم، اعوذ بالله من ال...

+زهر مار :/

-الان ینی میگی من به بدن نامحرم دست بزنم؟

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

استغفرالله استغفرالله استغفرالله ...

+گوسفند نگفتم با دست که بیا لگد کن :/

-حاج آقا یعنی لمس بدن نامحرم با اعضایی غیر از دست حلاله؟ D:

+عوضی رو نیگا کنا

نخواستم اصلا

چپ و راست میره میاد لگد میپرونه اون وقت...

خاک بر سر من -_-

-آرامآرامآرامآرامآرامآرامآرام

--------------------------------------------------------------------------

مامان بزرگش بهم نشونش داده میپرسه دوست داشتی خواهرت بود؟

-یا حیدر کرار :/

بیخیالش

ادامه ندیم دیگه [به خودش میپیچد از لرزش]

+بزغاله :/

-هان؟

+کوفت

یهویی داداشش اومد نشست اسم اونم محمده

-مملی؟

*جونم داداش؟

-ببین مامان بزرگت چی میگه

*چی؟

-میگه دوست داشتی غزاله خواهرت بشه؟

*جان من؟

-آره

*تورو خدا قبول کن ببرش راحت شم :/

- :|

+خیلی گاوید -________________-

۳ لایک :)
ریحانهــ (: ۱۶ تیر ۹۷ , ۰۴:۰۳
خوب پس خداروشکر =)
موفق باشی 
ان شالله خبر قبولیت تو هر رشته ای که میخای رو بشنویم:)

مرسی ممنون :)))))

ریحانهــ (: ۱۶ تیر ۹۷ , ۰۳:۵۳
ببین میدونم سخته
ولی دعا میکنم کنکورت رو بترکونی و جبران بشه و شاد شی

نه دیگه تموم شد :)

ازش گذشتم😎

ریحانهــ (: ۱۶ تیر ۹۷ , ۰۳:۲۹
عیب نداره فدای سرت‌
ناراحت و درگیر نشو.
المپیاد چی بودی؟

تموم شد گذشتم ازش :)))


با افتخار ریاضی :)

ریحانهــ (: ۱۶ تیر ۹۷ , ۰۳:۲۶
:)
از المپیاد چخبر پسر خوب؟

:(

تموم شده عاقا من مرحله اولم قبول نشدم امسال D:

در گیر پس زمینه وبت شدم ;)

:))))

مهران خالقی ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۹:۳۵
منظورم عیب و اینارو میگند به همدیگه بچه زرنگ

آره آره

مهران خالقی ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۹:۳۱
اقا تو بردی حالا دست از سر ما(چند نفریم بردار)
مهران خالقی ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۹:۲۷
راستی ممنون منو به چالش کشیدی داشت مغزم خاک میخورد D:

:)

مهران خالقی ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۹:۲۵
درسته تو میگی ارزش یک توپ سیاه بیش تر از چند توپ سفید؟
ولی اینو منطق میگه نه امار در ضمن توی یک شهری همه رابین هود باشن بهتره یا یکی ؟ عقل میگه همه
درضمن من نگفتم همه رابین هودن تو شهرمون مردم شهر ما همه با فرهنگ هستند. یکمی فکر کن میفهمی

اینو آمار میگه چون زیر مجموعه بخش انتخاب تصادفیه و زیر بخش ترکیبیات 😊

شما گفتی آینه همن
طبق فرضی که تو رابین هودی و اینکه همه شبیه تو ان پس همه رابین هودن 😊

طبق جمله آخر خط دومت پس خودت حرف خودتو مبنی بر منطق بودن اون جمله نقض میکنی :)
ما کسی رو که توی حرفاش تناقض داره رو قبول نداریم :)

مهران خالقی ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۹:۱۳
تو شهرمون همه اینه ی همدیگه اند
D;

پس همه تون رابین هودید

یه چیزی هست توی آمار میگه ارزش یه توپ سیاه توی بشکه در از توپ سفید بیشتر از ارزش کلی توپ سیاهه
چون دومیه رسما ارزشی نداره چون احتمال انتخاب غیری وجود نداره

مهران خالقی ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۹
تو شهر ما من رابین هودم
بازیگر مار ندیدم

فکر کنم تو شهرتون آینه ندارید

مهران خالقی ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۳
من خوده رابین هودم نشناختی

خیلی زور بزنی نقش اون مار رو بهت میدن

مهران خالقی ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۰
نه قسط فزولی نداشتم فقط اینقدر از زندگی شخصیت نگو یه جا به دیوار میخوری برات دردسر میشه

بعله بعله بعد اونوقت شما از کی رابین هود شدی؟!

مهران خالقی ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۸:۵۳
میشه بگی این خانم غزاله کیه؟

ربطی داره؟!

آهاااااا!!! ازون نظر؟؟

اونو گفتم ک با تمام وجود بحالی!! ینی از عمق وجودااا!! از عمق عمقش!! :دی

😂😂😂😂😂

بعله بعله😂😎

چ ربطی داره ب دهه؟؟؟!!(خنده آبدار!)

ما یه دهه نودی داریم بیا اونو ببر پس!!!فقد یه دهه نودی از پس یه هشتادی برمیاد!!(خنده آبدارتر!)

منظورم اینه اون بحالی رو میفهمم 😂

مام یه غزی داریم!!!

بیا اونم ببر غزیات زیاد شه بیشتر بحالی!!!(بحالی=لذت زندگی را بچشی! :دی )

خدا نگهش داره😂

نه مرسی (من دهه هشتادیم هاااا )

تو ک خوبی...مورد داشتیم فرمودن مدت ذلت،عالی!!! O_o

😂😂😂😂😂

آقای هرمیت ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۸:۱۵
چکارت هست حالا این بنده خدا؟ :|

یه فامیل دوووووور ولی نزدیک :)

ی دختر دهه هشتادیツ ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۸
خخخخخخخخخخخخخخخ من حرفی ندارم خخخخخخخخخ

D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان