نکته نوشت

۱. مهر داغ کنکوری بودن خورد به پیشونیمون

۲. قلبم چنان داره تیر می‌کشه از حدودا ۱۱-۱۲ شب که فکر کنم فقط وایسادنش آرومم کنه

نفس نمیتونم بکشم -_-

۳. لعنت به هرچی امتحانه

۴. گفته بودم مدرسه مون داشت منحل میشد؟!

با تلاش ها و پیگیری ها امسال میمونه این مدرسه و فقط با پایه دوازدهم و بدون هیچ پایه دیگه ای :)

لعنت به نظام مفت خور و حروم خور :)))

۵. میدونید سال بعدی کیا میان مدرسمون؟!

مدرسه شاهد وارثان حسین دوره اول که میانگین معدلشون ۱۶.۴۴ صدمه یعنی بنده پارسال با ۹ ماه غیبت معدلم ۲۳ صدم از میانگینشون بالاتر بود

لعنت به کل آموزشو پرورش

۶. فردا ساعت ۴ صبح با خونواده راهی ایم به سمت حرم امام رضا :))))

دعاگوی همتون هستیم فقط جان من وقتی تموم میشید می‌خوام خودمو دعا کنم بازم جلو چشام رژه نرید

۷. داشتم فکر میکردم خیلی یهویی از ریاضی محض بکشیم بیرون بریم دانشگاه آزاد قزوین مهندسی هسته ای بخونیم اپلای بگیریم دیدم درد عشق جانسوز است و بس :)

۸. شنیدید میگن قراره نهایی تاثیر ۵۰ درصدی داشته باشه؟!

بعد همین ۱ ماه پیش شاهد لو رفتن سوالای زیست و دیف و گسسته و شیمی و عربی بودیم

۹. خسته شدیم عاقا...

۱۰. فکر کنم از امروز به بعد اینجا دیر به دیر به روز بشه یعنی همه سعیم بر همینه :)

۱۱. بخندید تا دنیا بهتون.... آرع :/

۴ لایک :)
آقای هرمیت ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۴
ادامه دادنش که دوست دارم ادامه بدم ولی خب شرایط مدرسه رو نمیدونم چی میشه امسال ...

دوست نداشته باش ولی ادامه بده -_-

آقای هرمیت ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۳
آقا موفق باشى حسابى
برو دعاى ما همراته ❤️
منم فعلا نمیدونم چه غلطى بکنم 😐😂

فداتم عزیز

عزیزی :))))
تو المپیاد رو ادامه میدی افتاد؟!

محسن رحمانی ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۸
برات آرزوی بهترین ها رو دارم وهمچنین آرزوی موفقیت.

مرسی ممنون :))))

شَفِـ ـقَّت ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۱۶

واسه من دعا کن ^_-

موفق باشی :)

مراقب خودت باش :)) .

چشم :)

مرسی
چشم :))))

همه دارن میکشن از نظام!!!

هرکس از نظامی ک باش سروکار داره میکشه!!!

.

بیخیال این حرفا محمد!!! داری میری حرم...میدونی چند وقته آرزومه؟؟؟ داری ب آرزوی من میرسی!!! واس منم بدعا! ^_^

یا نظامی هستی یا از نظام می‌کشی

یا می‌کشی یا کشته میشی
یا حمله می‌کنی مثل مغول ها و زور میگی یا...
ای کاش همون نظام زورگو و غیر اسلامی شاه بود حداقل نفس داشتیم


چشم حتما :)))

خیلی تلخ نوشتی محمد...

البته نمیتونم چیزی بگم بت چون درست نوشتی!!

ولی اون جایی ک داری میری خیلی آرومت میکنه...یه آرامش خیلی خیلی شیرین!!!

امیدوارم شیرینیش همه ی تلخیاتو بشوره ببره...هرچند ک حقیقت ن شسته میشه و ن حتی کمرنگ...!

زندگی تلخه متاسفانه :)

شسته هم بشه وقتی اون قطار برسه به ایستگاه راه آهن تهران بازم شروع میشه...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان