چالش بهترین دختر بیان 😐

از بچگی بزرگ ترین لطف بابام این بود بهم یاد داده بود هرکس ازم پرسید مامانتو بیشتر دوست داری یا باباتو من بگم مامانتو(مادر سوال کننده)

میدونید چیه؟

نه خب نمی‌دونید تا من نگفته باشم

من کلا بدم میاد از قضاوت

از پیامبر بالاتری مگه؟!

اون میدید کی به کیه حرف نمی‌زد نمی‌گفت فلانی بهتر از فلانیه

اینجوری فقط عزت نفس بهم میریزه...

+++بیاید یه بار توی زندگیتون کاری کنید که دلی نشکنه

فقط یه بار :)))

++++امروز اتفاقی معلم انشامو دیدم تو مدرسه میگم چرا بهم ۱۴ دادی؟!

سوال هارو که درست نوشته بودم

میگه آره اونارو درست نوشته بودی ولی متنت رو نپسندیدم

میگم چرا؟!

برگشته میگه گنگ و ایهام دار می‌نویسی 

خیلی سخت :/

میگم یعنی چی؟!

میگه از دل موضوعت کلی موضوع دیگه در میاد :/

نمردیمو یاد گرفتیم چی بنویسیم -_-

با ذکر خیلی گوسفندی مدرسه رو ترک کردم -_-

۴ لایک :)
آقای هرمیت ۱۷ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۱
خب امسالم معلم ما میشه دیگه :|

😂😂

خدارو شکر...ب سلامتی رسیدین پ... :)

بعله :))))

آقای هرمیت ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۷
من 20 شدم خداروشکر معلم انشامون عن نبود
ولی شنیدم همین معلم انشا که دهم بود معلم ادبیات یازدهماست و قشنگ به لفظ فارسی سخت جر میده بچه هارو :|||

شانس آوردی پس😂😂😂

عجب معلمی😂😂😂

😂

رسیدی مشد؟؟؟

خسته بنظر میای!!

بعله بوی سلطان خراسان به مشام می‌رسد :))))))

chefft.blog.ir 💞💕 ۱۶ تیر ۹۷ , ۲۲:۴۵
من از انشا متنفرم

عه :/

خوبه که :)

ولی من اینجور متنارو میدوستم!!

معلوم نی معلمتون فازش چیه!!!

از بس ک عاشق این درسایی معلماشم شانس میاری!!!! عشق موجزه میکنه اصن!! خخخ

گوسفنده گوسفند

حالا بازم بگم از معلمامون ک دلت بسوزه؟؟(شکلکاتو واسه من مینمایی عاره؟؟)

ما یه معلم انشا داشتیم ک انقده انشامو دوس داش ک دو سه نمره بم اضاف داد!!!

سوالارو نتونستم ج بدم نمره کم آوردم!!! بم داد!!!!

دمش گرم 20 شدم!!!

...و اینگونه بود ک من تا حالا ادبیات و انشا و حتی املا(!) رو از 20 کمتر نگرفتم! :دی

ای استغفرالله

مامانتو...!!!!خخخخخ

:)))))

هعی...!!

مگه داریم کسی ک دل نشکونه؟؟؟

نع :)

فقد من نفمیدم چالشو؟؟؟؟

الان چالش چیه دقیقا؟؟؟؟

چرت و پرت -_-

سال بعد دانشگاهِ دلخواه ان شاءالله (((:

مرسی ممنون :))))

من اگه جای معلم انشاتون بودم، اگه سال بعدم انشا داشتین و معلمتون می شدم از همین سال برای اون سالم 20 رد می کردم. اینقدر خوشم میاد از متنای ایهام دار که نگید و نپرسید اصلا!! (((:

ولی خب مثل اینکه این عزیز خوشش نمیاد -_-

و صد حیف که سال بعد نداریم :))))

یگـ ـانـه ۱۶ تیر ۹۷ , ۲۱:۱۹
😐منم از معلم ادبیاتم حالم بهم میخوره

-_-

عنوان؟متن!؟

دومیه پینوشته

مگه هنوز انشاء دارین؟!

نگارش حالا😂

محسن رحمانی ۱۶ تیر ۹۷ , ۲۱:۰۸
:)

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان