در جواب بعضیا

بعضیا نوشتن چرا جنازه...

۴ تا دختر کنار هم از مشهد تا تهران فقط زر زر زر زر :////

نخوابیدم که...

۲ لایک :)

آخی!! حیف اون همه خفه شید نگاهت ک هدر رف!! :دی

ایشالا دفعه بعدی چک و لگد😂😂😂😂

نگاه موثر نیسااا!!

خصوصا اگه اون دختری ک میحرفه من باشم!!! :دی

بقیه دخترارو نیدونم البته! :دی

تو نگاه کلی خفه شید بود :/

خنده آبدار!!

واقن هیچی رو اعصاب تر ازین نی اصن!!!!

دلم میخاد درینگونه مواقه فقد پامو با تمام قدرتم جم کنم و بعد راستش کنم صاف با یه لگد سوباسایی شوتشون کنم بیدون از اون وسیله ی متحرک!!!(حالا ماشین..قطار..هرچی!!)

اصلا هیچی اون نگاهه با جذبه به معنای خفه شو نمیشه 😂😂😂😂

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۲ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۷
ایششش میوووو😣😣

😂😂😂

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۲ تیر ۹۷ , ۰۰:۰۶
من کوجام پسرع!؟؟؟دخمل بع این نانازی ^ـــــ^
اهوووم چش

خودت گفتی حرف بعدیتو از الان قبول میکنم 😂

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۱ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۷
اوووووق حالمو بهم زدی
#شوخی:)....همین کع سالم برگشتی کادوس خودش:)

+اینقد خستم کـ شما حرف بعدیتم درستع:)

والا بخدا




+شما یه پسری با یه کیلو ریش :/
[هیچ وقت چک سفید امضا نده]😂😂😂😂

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۱ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۳
بگو نیاوردک چرا گپی میای خوو:/


+هرچی هس منو اروم میکنع...

خودمو آوردم 😍😍😍😍





+ ولی رپ نیست -_-

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۴۲
هیشی....


بیش باو تورومیخام چیکا ...عز مشهد چی اوردی!؟

رپ دیس لاو نشنیدی!؟؟؟رپ عز نوع دیس لاو!!!

عجباااا


+ببین یه اسب وحشیه که سوارکار نداره

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۲۱ تیر ۹۷ , ۱۸:۲۳
اویی عاموو با دخملا درس بحرفاااا
میخاستی هدفون بزاری گوشت بگیری بخابی!!
اونا فقد داشتن تبادل اطلاعات میکردن زر چیع!؟بی ابد

#عز مشهد چی اوردی واسم!؟

تبادل چی چیه؟!!!!

هی فک میزدن فقط ://///


#همین که منو دارید خدارو هم شکر کنید 😎
+دیس لاو رپ نیست 😑

👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍 ۲۱ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۹
ماهم یه بار با اتبوس رفتیم مشهد 4 تا پسر فقط هی زر زر زر دقیقا منم حس توروداشتم

واسه ما از این قطار اتوبوسیا بود شانس آوردیم

تایم کمتری فک زدن

دلیلش واضح بود:) منکه فهمیده بودم خخخخ...

😭😭😭😭

آقای هرمیت ۲۱ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۹
:|||||
تازه خوبه نمردی و هنوز زنده ای :دییی

بکوب ور میزدن -_-

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان