دلم یجوریه

ولی پر از صبوریه

۸ لایک :)
حرم امام رضا دیه!!!! همون اولش ک رسیدیم یاد تو افتادم!!

:)))))))))))

محمدا رفتم حرم...!!! ^_^

خیلی خوب بود...ولی حیف ک زود گذش...!! :(

حال دلت خوب شده الان یه هنوزم یه جوریه؟؟؟

کدوم حرم؟! 😶😶😶

سلام میرسونه :))))

شَفِـ ـقَّت ۲۴ تیر ۹۷ , ۲۰:۲۵
نه :| .

تموم شد :)

شَفِـ ـقَّت ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۷
 نمی خواستی از بیان بری تا درس بخونی؟! :| .

تو خودتو می‌کشی تا زندگی کنی؟!

+ خدایا دل آقا محمد رو از داغونی دربیار، باشه؟

- باشه (: 

خب خدا الان حال دلتونو خوب میکنه. فقط یه بار از ته دل بگید خدایا ببخش یه کاری کردم که دلم داغون شه بعدم بگید خدایا شکرت که حال دلم خوب میشه و خدایا عاشقتم (((:
و بعد دلتون از داغونی درمیاد ^_^

😍😍😍

چقد خوب بووووووود :))))))


مرسی عاقا خیلی مرسی :))))

شَفِـ ـقَّت ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۲
مگه نمی خواستی درس بخونی؟! :| .

خب؟! :)

چه جوریه؟

داغون :))))

خدا نکشتت، دلم یجوری شد -_- 

:)

یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه ۲۳ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۷
چطوری تراکتور پیر خخ

پیر نه دیگه :/

ی دختر دهه هشتادیツ ۲۳ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۷
:)

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان