انسان نسبت به تغییرات اینرسی داره 😑

دوروزه داغونم

داغونااااا

از همه نظر اخلاقی روحی جسمی فهمی ...

سگ شدم پاچه میگیرم

کلا زدم فاز بد بختی

قلبم...

هیچی تو کتم نمیره هیچی صد رحمت به بز -_-

نمی‌دونستم اینقدر ریشه دووندم توی زندگی قبلیم...

-خیلی محسوس طور موهای سفیدم داره پیشروی می‌کنه

-- موهام دارن میریزن -_-

+روز دختر مبارکتون باشه :))))

++هرکس بیاد بگه ای روز دختر و زن فقط ضد زنه و اینا بلاکه -_-

+++تولدم داره میشه و ...

++++هعیییییی

۷ لایک :)

اوخی ^_^

این پسر کوشولوها ک فوتبال می بازین خیلی بامزه ن!!!

اصن شیطنت میباره ازشون!!

از یه جایی ب بعد دیگه پسر نباس بره تو کوچه!! زشته...!! :دی

باس بری سالن چش نامحرم بت نیوفته!! 😂😂

😂😂😂😂😂

با حجاب اسلامی میریم😂
سالن هم میایم دیگه ولی خب اون کوچه یه لذت دیگه ای داشت😂

جدنی محمد چجوری میشه؟؟؟

از 80 تا 97 میشه هیفده سال!!

تو چجوری هیژده سالته؟؟؟ O_o

.

یه دهه هشتادی اگ هشتاد سالشم بشه ها!! باز همون دهه هشتادی میمونه!! :دی😂😂😂😂

نمی‌دونم والا

ولی خودمم قبولش دارم :/
من هنوز دوست دارم برم پایین تو کوچه فوتبال بازی کنم :/


۱۰۰ درصد

تولدت مبارک!!

لی لی لی لی لی لی..

ایشالا هر روزت بهتر از هر روز باشه! ^_^

میگما...محمد...الان شدی هیژده ساله دیه!! ن؟؟؟

خب چجوری یه دهه هشتادی هیژده سالش میشه!!!؟؟؟؟؟؟

من از دیروز ذهنم درگیره!! :دی

مرسیییییییییی :)))

😍
مرسی مرسی همچنین :))))
۱۷ تموم شد افتادم تو ۱۸
والا بخدا :/
من هنوز بچه م :(

کااااامنت منو ستاره دار میکنی بیشووووووور؟ بدم ستاره دارت کنن؟!:-D 

کلنگ :////

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممد جون؟ ***** *****[خنده ی معروف بکس]
داداچ علیرضای خودمه هر جور دلم بخواد رفتار میکنم
دهععععععععع
کی تا کی رو حرف صخی حرفی زده میشه اصن؟ وع! 

ب ر ب ب 😂😂😂

اصلا فهمیدی دلیت اکانت زدم؟!😶😶😶
کامنت ستاره خورد😂

این اینرسی نسبت به تغییرات رو که کلا تو کتاب های روانشناسانه طور هم به همین مضمون نوشتن! یعنی میخوام بگم هست واقعا این لامصب کوفتیییی!
تازشم محمد! من چشمت زدم:| امروز هی گفتم وای ممدمون اله بله! ادرس هارو حدس میزنه
از مشد زنگ میزنه با اقا حرف بزنیم!
اسفند دود کن مادر اسفند! بترکه چشم و حسوووود و بخیییبل هووووووووف(به محمد فوتش میکند)
درد و بلات تو سر علیرضا اصن! غمت نباشه بابا:) 
تازشم! اولش که پست رو خوندم میخواستم کامنت بذارم کشه باباااا 
دیدم اسلام دس و پامونو بسته:| 
همون خیلی مردونه میزنم رو شونه ات میگم دررررررس میشه داداچ

عجب 😶😂

ما اینیم دیگه😎😎😎😎😎
اسفند نمی‌کشم :/
عاقا با داوش علیرضای ما درست برخورد کناااا
چاکرتیم 😊

هعی...شما جوانان شادی های بزرگ را بیشتر دوست میدارید!!(الان قششنگ فمیدی هفهشتاد سالمه؟؟ :دی )

بعله بعله

آقای هرمیت ۲۵ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۳
آره تو کت منم نمیره خیلی :دی
ولی خبر کاچی بهتر از هیچی  -_-

میشکونیم این حصارو :)

آقای هرمیت ۲۵ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۹
تولدت حسابی مبارک بزغاله :)))
خب نمیدونم به نظرم طبیعیه! منم یه مدتیه اخلاقم شخمی شده و همش پاچه میگیرم ، گاهی به خودمم گیر میدم :|
برو یه تفریحی استراحتی چیزی ریکاوری کن خودتو :)

ریکاوری نمیره تو کت این چغر بد بدن😂😂😂😂



+فداتم

میگم...داغان بودن چیز خوبیس...یه دوره س تموم میشه!!!

تموم شدنش دو جوره...یا وضعیتت بهتر میشه...یا ب وضعیت موجود عادت میکنی!! :دی

ولی بد ازین ک تموم شه...یه حس خوبی  داره...هعیییییی...

حس خوبشم دو جوره...یا یه شادی بزرگه...یا یه بی تفاوتی عمیییییق...!!

دومیه خیلی خوبه...

+خنده ی اشک دار!

+اشک خنده دار!

+تولد کیس؟؟ (کیس=کی س+کس اس+کی است+چه موقع میباشد)(راستی گفتی دهه هشتادی ای پ حله دیه!! :دی )

+دارم میام پیشت!! ^_^

ایشالا ایشالا ایشالا داره میرسه به شادی بزرگ 😎

+ :)
+ °~°
+فردا :))))
+عه؟!
برقا رفته رسیدی پشت پنجره داد بزن میام درو وا میکنم

بهــ ــار.. ۲۵ تیر ۹۷ , ۰۹:۲۱
من از اول ماه تولدت رو تبریک گفتم یه بیست سی روزی جلو عم. اما بازم مبارک پیشاپیش تا روزش برسه ^_^
+ بعدش هم که چی شده؟ :|

مرسی بابت انرژی که اون موقع دادی :))))

قشنگ با اون انرژی کاری کردم کارستون :))))

+هیچ :)))

نمیدانی یا نمیگویی؟ مسئله این است! 

نمی‌دونم :(

نبینم داغون باشی، مادر :)) یا بوگو ببینم غمت چیه؟ تو را چه می‌شود؟ 

منم نسبت به تغییرات اینرسی دارم، خیلی زیاد!! 

+ مرسی ^__^ 
++ زر میزنن فقط :| 
+++ یه کشف بزرگی کردم اونم اینکه تولدت با اون فاطمه که چندبار تو پستام حرفشو زدم و بلاگره، تو یه روزه :دی چه کشف بزرگی واقعا D: بزن اون دست قشنگه رو به افتخارم D: 

نمیدانم :))))


@_@

+ :)
++ والا
+++عههه خب تولدش مبارک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان