هیچ وقت سر کلاسایی که دبیر نیومده و نمیاد هنوز اظهار بیکاری و خواب نکنید

معلم حسابان ما ۱ شنبه ها دیر میاد اونور پاسداران کلاس داره مثلا به جای ساعت ۱۰.۵ ساعت ۱۲ میاد از اونور دیر میره

من یه غلطی کرده بودم تکلیفی نداشتم و خوابم میومد سرمو گذاشتم رو میز بکپم یهو یه صدا اومد...

-دانشمند درس نداری؟!

+نع

-پس بیا بیرون کارت دارم

این شد شروع خر حمالی ما...

امروز میخواستن کتاب بگیرن برای بچه ها پول گرفته بودن گفت برم حساب کنم

تا الان ۷۶ تا ۱۴۵ هزار تومن رو شمردید؟!

تا الان با دست خالی ۱۱ میلیون شمردید؟!!!!!!

من دیگه غلط بکنم خوابم بیاد :/

۲ ساعت داشتم پول میشمردم

انگشت شصتم بی حس شد -_-

۴ لایک :)
آقای هرمیت ۳۱ تیر ۹۷ , ۲۳:۵۴
منظورم نفهمیدی فک کنم :|

اگه اشتباه فهمیدم پس نه :/

آقای هرمیت ۳۱ تیر ۹۷ , ۲۲:۵۱
برو بانک بزن :/
بانک محمد و رفقا (به جز اصغر)
D:

تحویل دادم...

دختری از جنس باد ۳۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۲۰
20 میلیون پول برا غرفت ی پسر خالم شمردم😓نفسگیرههه

90 درصدشم 5 هزار تومنی و 10 هزار تومنی بود :/

تصورشم وحشتناکه :/
خیلى خیلى وحشتناکه

مرسی که درک میکنی :)))

😂😂😂

سراسر گنگ ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۰
سلام
خیلی جالب بود و یک نکته ی جهان شمول هم داره که در حدیث هم هست
خودتو به چیزهایی که میخوای مشغول نکنی مشغولیت هایی برات درست میشه که شاید اصلا دوستشون نداشته باشی

سلام :)))

عه عجب :)))))

خدایی من 11 میلیونو حتی از نزدیک ندیدم یه بار!!

چ برسه ب شمردنش! :دی

خیلی زیاده :////

ویرا بانو ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۸:۴۲
11 میلیون...!!!
نمیشد این وسط یه اختلاسی صورت بگیره:)))

استغفرالله :/

یکی از بچه ها ۴ تا پونصدی گذاشته بود هی رو مهم بود برش داشتم یه ۲ تومنی گذاشتم جاش :/
فقط همین یه دست رو بردم توش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان