اوج قدرت نمایی

روزی میشه که بزنم اینجارو پاک کنم :/

لامصب قدرتی افسانه ای میخواد

۴ لایک :)
❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۵ مرداد ۹۷ , ۱۷:۴۱

میسی میسی...

خودم هنو باورم نمیشه!! :دی

هنوز هیچی بلد نیسم!!😂😂😂

اوخی...عین این بچه نی نیا ذوقیدم الان ! :دی

خیلی هم عالی :)))))

موندگار باشه برات

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۵ مرداد ۹۷ , ۱۷:۰۴

جیییییییییییییییییییییییییییییغ!!!

بلخره شد!!!

خیلی خیلی خیلی مرسی!!❤

عه بلاگر شدی :)))))))

مبارکه :)
تولدش مبارک :))))

مثلا اسمم EXOYAS عه

ولی EXO YAS نوشته شده...میخام بچسبونمشون به هم چجوری عوضش کنم؟؟

برو توی سایت اصلی بیان بعد برو توی تنظیم نمایه درستش کن

یه سوال فنی...چجوری اسممو میتونم عوض کنم توو بیان؟؟؟

هیشکی رو نمیشناسم ک بتونه کمکم کنه الان...

کمکم میکنی بتونم وب بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جان؟!

باشه من هستم :)))

با لحن پرهام و شیرین:
خوددا چس نکون دادا

چشم چشم :)))

://///////

بپاکی کشتمت!! ://////

این آولین باریه ک از خدا میخام چیزیو بت نده!!

اونم قدرت پاکیدن اینجاس...

:))))

کی گفته قراره بپاکم؟!
:))))
:))))

خدااون روزواصن نیاره

ایشالا :)

استاد بزرگ ۰۱ مرداد ۹۷ , ۲۱:۲۶
نه قدرت چندانی هم نمیخواد ...
زورش فقط یه کلیکه همین.
:)

قدرت روحی میخواد...

اعصاب؟ ینی چی؟

نیگا...

نمی‌کشم دیگه
بریدم

تا باشه از این ضعفا!! 
قدرتمندی اون‌وقتیه که اینجا باشه و تو خیلی وقتتو نذاری پاش و درستو بخونی! 

میدونی چیه؟

بحث درس نیست
اعصابه

ی دختر دهه هشتــــღــــــادیツ ۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۹:۳۸
خواستی پاک کنی هماهنگ کن با هم پاک کنم🙃

😂😂😂

دختری از جنس باد ۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۹:۳۶
خدا این قدرتو نصیبت نکنه:/

الهی امین :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان