این چند روز نوشت

۱. کامپیوترم رو روشن میکنم دود میکنه :/

وقت ندارم ببرمش بیرون...

۲.سر کلاس دینی بودم یهو گوشیم زنگ خورد :/

بچه ها شروع کردن به سرفه فقط وقت کردم قطعش کنم

بعد اومدم بیرون دیدم محیاعه :/

زنگ زدم بهش جواب نداد

بعد رسیدم خونه خوابیدم

پاشدم دیدم اس ام اس داده کلاسم ساعت ۸.۵ بهت زنگ میزنم دیدم ساعت ۹ عه :/

دوباره من زنگ زدم در دسترس نبود :/

امرو صبح مدرسه بودم گوشیم جا مونده بود زنگ زده بود :/

امروز زنگ زدم بالاخره طلسم شیکست فهمیدم اشتباه گرفته بود اولش :///

۳.رفتیم پینت بال

اینقد حال داد که دو روز پا درد داشتم :/

۴. جمع بندی های این هفته رو هم امرو میزارم ^_^

۵. بابت مورد ۱ الکمک :/

۶.لیگ شروع شد :/

۷. بابام اینا دارن میرن اردبیل من نمیرم :(

۶ لایک :)
نسبت به زمان خودش سخت بوده اگه ارزش نداشت الان ستاره ها روشونه ى استقلال نبود 
اون موقع اصن پرسپولیسى وجود نداشت حتى !!😏
اگه ارزش نداشت شما خودتون رو نمیکشتید و نمیسوختین براى این ستاره ها 

اونموقع که میگی پرسپولیسی وجود نداشت همون موقعی بود که از یه تیم وجود نداشته ۶ تا خوردید😂😂😂😂 

چى ؟؟؟؟؟؟
ببخشید متوجه نشدم جزو لوگو مونه ؟؟؟؟؟ ستاره هاى گرفته شده به خاطر قهرمانى اسیا جزوووو لوگو بعد ستاره هاى شما به خاطر قهرمانى هاى لیگ برتر براى لوگو نیست ؟؟ 
واقعا مرسى 
سال قبل از این که شما قهرمان بشید بعد از ده سال ، ما قهرمان لیگ برتر شدیم 
کاپیتانم فرهاد مجیدى بود :/ 

هیچ تصویری از تک تکاره بودن استقلال وجود ندارد عزیز😂😂😂

بعدشم ۴ جانبه دوستانه با بویرام تایلند و ۲ تا تیم دیگه رو نگو اسیا😂
اون محلات هم نبود😂😂😂

اون سرفه ها کار نیروهای حمایتی-پوششیه دیه!؟؟😂😂😂

دقیقا😂😂😂

فک کنم یه ویروس جدیدی وارد شده ک کامپیوترا دود میکنن!! کامپیوتر دوستامم همش دود میکنه!! 😂😂😂

واااااااای...ممولا توو کلاسای سال آخری خیلی صدای زنگ گوشی میاد!!! معلمای ما ک دیه عادت کرده بودن!! :دی

فوتبال چیس؟؟ من از بچگی باش مشکل داشتم! :/

من یه بار خاسم برم پینت بال...رام ندادن :( منم میخااااااااااااااااااااام :(((

این کلا زده تو باقالیا :/

ما اکثرا صدای سرفه میشنویم😂😂
نه عاقا :/
😶😶😶😶

بیست تا کاپ رو باهم نگرفیتم اما ده سالم در انتظار قهرمانى نموندیم که با دو تا قهرمانى پشت سر هم خودمون رو بکشیم! 
نمیخوام بگم استقلال تیمه به درد نخورى داره دارن به درد نخورش میکنن که فعلا ظاهرا جلوش گرفته شده با عوض شدن افتخارى 
نمیتونید ببینید یه تیمى چقدر تو گذشته خوب بوده ؟ 
شاید ما نتونسته باشیم یه ستاره رو تو مدت زمان زیادى ببینم اما دو تو ستاره رو تو مدت زمان خیلى طولانى ترى دیدیم ستاره ى دوى رو رو شونمون داریم که شما خودتون رو دارین میکشین براى به دست اوردنش 
ستاره ى سوم رو رو شونمون خیلى زود میبینى بهت قول میدم 
استقلال شاید با بازیکناى ضعیفى شروع کنه شاید اولاى لیگ بد پیش بره اما با توجه به تخصصش که اسیاست خوب جووناشو پرورش میده که تو اسیا بدرخشن 
بازى اول لیگ هم که با پنالتى شروع کردین

نه خب آخه شما کلا ۱ ستاره نگرفتید

جفت ستاره ها جزء لوگو دونه
بعدشم شما کلا قهرمانی این ۱۰ سالتون چی بود میشه نام ببرید؟!
تساوی توی دربی رو که قهرمانی حساب نمیکنید؟!!!

ببخشید که قبل از این دو سال قهرمانى نه ده سال بود که رنگ قهرمانى رو هم ندیده بودید . 
خوبه استقلال پارسال به خاطر همین کادر مزخرفش بود که اینجورى افت کرد تازه با وجود این همه افت قهرمانى جام حذفى رو به دست اورد با وجود اون همه مصدوم اون همه فشار !
استقلال داره چوب مدیر به درد نخور و .... میخوره ، استقلال انصراف نداد مهلت خواست چون اوضاعش داغون بود چون یه مدیر عامل بى کفایت مزخرف داشت . 
میشه بپرسم کجاى تیم شما ناقصه میشه بپرسم نقل انتقالات چقدر به سود استقلال بود ؟؟؟ 
میشه بگى چند تا از بهترینامون رو از دست دادیم ؟؟؟؟ ته ته خرید خوبمون على کریمى بود که اونم هى زارت و زارت مصدومه .
بازم بگم ؟! 

اها شما توی این ۱۰ سال کل ۲۰ تا کاپ رو هم گرفتید؟!!!

بعله معلومه 😂
خوبه خودتونم میدونید یه تیم به درد نخور دارید😂😂😂😂😂😂😂😂
فقط یچیزی
من همیشه دوست داشتم یه استقلالی ببینم تا ازش بپرسم توی چه بازه زمانی ای بالای لوگوشون ۱ ستاره بود؟!

ی دختر دهه هشتــــღــــــادیツ ۰۵ مرداد ۹۷ , ۱۴:۰۶
🙃

:)

:/ اقا استقلال مثل ناموسه روش غیرت دارم توهین موهین نکن -_-
بعد تازه نکه خیلى پرسپولیس تیمه :/ 

فعلا که ۲ ساله قهرمانیم

با گل به خودی از گروهمون توی آسیا نیومدید بالا
ما به خاطر ترس از شما از سوپر جام انصراف ندادیم
تیم ناقصه و پنجره ش بستس ولی با تموم وجود حاضر بود سوپر جام برگذار بشه ولی خب ترس...
بازم بگم؟!

فقط تماسا محیا:) 

😂😂😂

اخ جون لیگ دلم برای بازی ها تنگ شده بود

من اصلا :/

فکر کنم دست درد با توجه با اون اسلحه هاى سنگین پینت بال مغول تر باشه 🤔 
تو گند ترین زمان لیگ شروع شد !! در این حد گند که نمیدونم سه تا امتحان هفته و بعد رو بخونم یا بازى استقلال و ببینم یا تو مسافرت حال کنم :/

نه عاقا سنگین نیست که :/

پرچم بازی کردیم از برجک بالا رفتنی هی خیز میرفتم تیر نخورم پاهام گرفتن
استقلال تیمه عاخه؟!

استاد بزرگ ۰۴ مرداد ۹۷ , ۲۲:۱۶
کیس رو باز کن ببین دود از کجاش میاد بیرون ...
احتمالا یکی از فن ها خراب شده
:)

همه فن هاش سالمن نمی‌دونم چه مرگشه :/

.. مــَـمــَّـد .. ۰۴ مرداد ۹۷ , ۲۲:۰۷
یدف شام و ناهارتم مینوشتی دیگه...
خخخ چرا دود میکنه حالا... تا حالا به  این مورد برخورد نکرده بودم!

یادم بود می‌نوشتم حتما

میدونستم که درستش میکردم :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان