بعد از افت چه کنیم

امتحان اول بد نبود...

ولی امتحان دوم یه افت درصد و تراز وحشتناک داشتم در حد ۳هزار تا -_-

درصد های امتحان اول

ادبیات ۶۰

عربی ۳۷

دینی ۷۷

زبان ۷۵

حسابان ۸۰

گسسته ۹۳

هندسه ۱۰۰

فیزیک ۷۵

شیمی ۶۰

و حالا درصد های امتحان دوم

ادبیات ۱۸

عربی ۳۷

دینی ۴۰

زبان ۴۵

حسابان ۳۷

گسسته ۴۷

هندسه ۴۰

فیزیک ۳۷

شیمی ۳۷

:///////

حالا درسته سر امتحان حالم بد شد ولی دیگه...

این امتحان از الان شروع میکنم شخم میزنم...

شخممممممم

۵ لایک :)
من حس میکنم که با اون نمره هایی ک تو طول سال میگرفتی، عربیت خیلی هم خوب شده😂

😂😂😂😂😂

فقط درصد عربیت :/ :)))))) 
من مطمئنم که تو میترکونییییی ^___^ انگیزه چیز مهمیه واس درس خوندن که احساس میکنم تو داری ^__^ پس بزن همه رو زخمی کن داداچ D;

واسه بچه محلاتون تعریف کن 😂😂😂😂
مرسی روحیه :)

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۹ مرداد ۹۷ , ۲۱:۴۷
خیلی خیلی تلاش کنااا...
همین امسال کلکشو بکن!!
ب قول خودت همون شخم... شخم بزن کلن همه چی رو باهم!! :)
موفق باشی! ^_^

چشم چشم :))))))
سلامت باشی :)

ضمن خنده هیستریک یه *** خفیف بدیم به اونی که میگه کنکور همچین چیز شاخیم نیستا :|

هیچ چیز شاخ نیست الا اونی که رو سر گاوه و تمام 😂

آمانیتا موسکاریا🍄 ۰۹ مرداد ۹۷ , ۲۱:۰۳
هندسه ۱۰۰؟ :///// رفتم که توی افق محو بشم!
خیلیییی حواست به عمومیات باشه... خیلیییی...
من مقایسه ی دو تا کارنامه رو دیدم که اتفاقا رشته شون هم ریاضی بود وحشتناک اثر میذاره :) حیف این اختصاصیاست که به خاطر عمومی خراب بشه :)

با اجازه :)))

اصلا داغونااااا
تخصصی دوم پایه ام عمومی ۲۲ ام😂😂😂😂

حرفت حقه آیندتو مثل ما خراب نکن
شخصا سر کنکور داشتم لامپای سالن میشمردم

آینده ای که به کنکور بستگی داشته باشه رو آرع

الان دو شقت میکنم بفهمی هر تبر زدی مرا زخم نشد جوانه زد یعنی چی !
# شوخی 

جوونه میشه :)))

نمیشه ها نمیشه ......



اون تبر من کجاست ؟؟

ماست نیستم که می‌کشمش بالا




هرچه تبر زدی مرا زخم نشد جوانه شد😂😂😂😂

فدای سرت

ناچ نمیشه :)

افرین به تخصصی
اما حواست به عربی باشه :)

مرسی :)))

خیلی داغونه -_-
خیلییییی

محسن رحمانی ۰۹ مرداد ۹۷ , ۲۰:۲۳
موفق باشید .

بابا کنکوری ها کنکور همچین شاخم نیستا .

سلامت باشی


یا چیزی بدست نمیاد یا بهترینش باید بدست بیاد

داداچ اینی که تو بهش میگی افت
ما میگفتیم خر خونی :)

کنکور سال بازی نیست :)

له نکنی له میشی :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان