من میگم رقابت سخته میگید نع

با ۴۰ ادبیات 

۵۷ عربی

۷۸ دینی

۱۳ زبان

۲۰ حسابان

۳۰ هندسه

۳۰ گسسته

۳۳ فیزیک

۳۷ شیمی

شدم رتبه آخر ۳ تا مدرسه 😐

بین ۱۵۷ تا دانش آموز

۵ لایک :)
مهم اینه ک درصدات خیلی خوبببببببن:))))تو میتووووووووونیییییییییییییی:))

امتحانش کشک بود :))))
ولی مرسی روحیه :)))
تو هم میترکونیا *_^

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۵ شهریور ۹۷ , ۰۰:۵۰
ارع دیدم دگ خیلی داری شیک و مجلسی میحرفی گفتم تیر خلاصی رو خودم بزنم خخ

😂😂😂
دمت گرم در کل

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۵ شهریور ۹۷ , ۰۰:۳۸
خاهش قابلتو نداش خخ
ببخش دگ نمیگفتم شبم صب نمیشد خخخ
اصن لامصب نمیشد نگف

هی کلنجار میرفتم با خودم رمزی بگم چجوری بگم نگم اصلا...
بار سنگینی رو از دوشم برداشتی😂😂😂

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۴ شهریور ۹۷ , ۲۱:۳۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عب ندارع جانم ... 
ایشالا جبران!

*** ******* ** ****😅(نمیگفتم تو دلم میموند خاستی ستارع دار کن )

مرسی کلا
حرف دلمو زدی 😂😂
خوشحالم یکی فهمید 😂😂

بیو خودت رو بهت میگم:
"میجنگم. بردم میسازم. باختم ساخته میشم" 

فقط دارم له میشم...

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۴ شهریور ۹۷ , ۱۹:۴۰
محمد!!

اصن لامصب کشتع مردع درصداتم😅😅

وسطای دینی یهو حالم خراب شد کلا...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان