علی مع الحق، الحق مع العلی

میگن به آقا گفتم شما بالاتری یا آدم؟!

گفت من

گفتن چرا؟!

گفت آدم از خوردن گندم منع شده بود ولی خورد و از بهشت طرد شد اما من چون بی ارزشی دنیارو می‌دونم خودم تا الان نون گندم نخوردم

گفتن شما برتری یا نوح؟!

گفت من

گفتن چرا؟!

گفت وقتی نوح امتشو دعوت کرد و اونا قبول نکرد امتشو نفرین کرد اما با اینکه بعد از پیامبر اینهمه منو آزار دادن اما من نفرین نکردم

گفتن شما برتری یا ابراهیم؟!

گفت من

گفتن چرا؟!

گفت ابراهیم از خدا خواست مرده زنده بشه تا ایمانش زیاد بشه اما اگر تمام پرده ها کنار بره ذره ای به ایمان من اضافه نمیشه

گفتن شما برتری یا موسی؟!

گفت من

گفتن چرا؟!

گفت وقتی موسی میخواست بره دعوت کنه فرعون رو از ترس جونش هارون رو با خودش برد اما وقتی پیامبر به من گفت به مکه برم و قرآن بخوانم با اینکه کمتر کسی از بستگان اونها پیدا میشه که به دست من کشته یا زخمی نشده باشه اما من نترسیدم

گفتن شما برتری یا عیسی

گفت من

گفتن چرا؟!

گفت وقتی مادر حضرت مسیح خواست عیسی رو توی مسجد بدنیا بیاره ندا اومد اینجا عبادتگاهه نه زایشگاه اما من توی خانه خدا بدنیا اومدم.

+الحق که حیدری به تو می آید :))))

۵ لایک :)
(:
عیدتون مبارک^_^

مرسیییییییییی :))))

عید تو هم مبارک :)

عیدتتتت کلییییی مبااااارررککک ^__^ 

همچنین همچنین :)))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان