بودن پیشت چه لذتی داره :)))

چه وقتی توی اون اتاق پر از سفیدی بودی

چه الان که توی اتاق گل من گلی خودتی :)

۶ لایک :)
👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۹ شهریور ۹۷ , ۰۸:۵۶
حالش نبود کامل بنویسم تو سکوت کن:/

خسته :/

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۰۹ شهریور ۹۷ , ۰۷:۳۳
مبارکه...نی نی دار شدین ب سلامتی؟؟ :دی

مرسی ولی نه :/

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۹ شهریور ۹۷ , ۰۲:۲۱
ت س ک 

ها؟!

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۹ شهریور ۹۷ , ۰۲:۱۲
دقیقن!

تو فعلن عز بغل مامانت پایین نیا یع وق میخوریمتاااا

حالا ببین بشین باو برا کی معنی دار میشع^-^

ت چرا بیداری هنو!؟

من اینجا آبرو دارم بزار سکوت کنم😂

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۹ شهریور ۹۷ , ۰۲:۰۵
محمد منو دیونع نکناااااا خخ

ب بابا هم سلام برسون!

پستونکت افتادع اونم بردار😉

1-0بع نفع من!

بنا به جنگه؟!

بیشین بینیم باووو

پیچوندی ینی؟:/

کی من؟!

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۹ شهریور ۹۷ , ۰۲:۰۱
ممدو چقد اینروزا مامانی شدی تووو:/

بابام هم اومد :/

من خودموووو قناریو رنگ میکنم جا طوطی میفروووووووشمممممم(همین بود نه؟!)

 نگووو اقااااااااا محمد بیا پاسخگو باش عاشقه شاعر:))))))))

درستو بخون عوض رنگ آمیزی :/

بزرگ شدی دختر :/

اقااااااااااا تو فقططططططط میخوای شیرینی ندی من میدونم دردت همینههههه معرفی کن این معشوق دلبرتو بهمون یه شیرینی توپل ازت بگیریم اینجوری نمیشه باید کلنگی برخورد شه حتمااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

کی چی کجا؟!

عه مثل اینکه مامانم داره صدام میکنه

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۹ شهریور ۹۷ , ۰۰:۲۸
اوووم خو یکم توضیح!

فک کنم مامانم اینا اومدن :/

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۹ شهریور ۹۷ , ۰۰:۱۵
بدجور مشکوکی:)

شاید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان