بیان جان اگه بازم فیلتر نمیکنی ۲ کلوم حرف بزنیم -_- (رمز رو برداشتم)

امروز صبح داشتم میرفتم مدرسه مامانم گفت برگشتنی ۲ تا قوطی از شهروند بگیر بیار

صبح رفتنی دیدم مثل همیشه دارن بار خالی میکنن و خودم با چشای خودم دیدم قوطی های رب رو

حتی مارکشون روژین بود

بعد که حدودا ساعت ۳ اینطورا بود رفتم بگیرم جای رب خالیه :/

گفتم خانوم رب ها کوش؟!

گفت نداریم که 

://///

از صبح تا الان تموم شد یعنی؟!

گلپسر تقریبا ۳-۴ روزه رب نمیاد برای ما...

خانوم خودم دیدم صبح داشتن رب خالی میکردن

حالا هی از من اصرار از اون انکار

ولی فکر کنم بدونن اگر قیمت رب ۱ ریال به خاطر احتکار این احمق ها بره بالا و در هر روز ۵۰۰ هزار تا رب فروخته بشه میشه ماهی ۱۵ میلیون تا ۱ ریال...

و این پول ها از بد جایی میزنه بیرون

ما حالا یه کاریش میکنیم اما به هرحال تو مملکت ما ۱ دونه یتیم که هست؟!

آه یتیم عرش خدارو میلرزونه جیب تو سر جای خودش

---------------------------------------------------------------------------------

مامان بزرگ من داشت بهم می‌گفت مردم قبل از انقلاب داشتن میمردن از گرسنگی

همه ش زور بود

هیچکس اختیار خودشو نداشت

هیچکس حرمت نداشت

یه لحظه فکر کردم اشتباه شنیدم گفتم کِی؟!!!

گفت قبل از انقلاب...

چقد به یه انقلاب نیاز داریم...

--------------------------------------------------------------------------------

هر دینار کویت برابر بود با ۵۸۷۶۰ تومن :/

یعنی پاشیم بریم کویت شنبه ها و دو شنبه ها و چهارشنبه ها گدایی کنیم و روز های فرد استراحت و جمعه هم نظافت

یچیزی حدود ماهی ۹-۱۰ میلیون درآمدمون میشه :/

ساعت کاری هم ۸صبح تا ۸ شب ^-^

--------------------------------------------------------------------------------

چقدر این عربا ....ان -_-

دیدیم اینجا سیب زمینی کیلویی ۵ تومنه :/ زنگ زدیم شوهر خالم اینا از اردبیل اگه دارن بفرستن، گفت اینجا هم نیست دیگه

گفتیم یعنی چی؟!

گفت عربا ریختن کیلویی ۳.۵ سر زمین میخرن (توی مغازه ها ۳ و ۲۰۰ هستش)

پ.ن اصلاحیه: اون عرب هارو بیخیال شید به هر حال دست خودشون نیست... مسئولین چقد بی غیرتن...

--------------------------------------------------------------------------------

پیشنهاد میکنم آهنگ اینجا ته خطه رو گوش بدید از سهراب ام جی

--------------------------------------------------------------------------------

اونروز داشتم از یجا رد میشدم یه احمقی که عمامه سرش بود داشت به یکی می‌گفت گاهی برای نشون دادن اقتدار باید تاوان بدی

منم همچین هیئتی پوشیده بودم رفیقم رفیقمم قیافه ش به شهیدا میزنه کم کم

گفتیه لحظه میشه بیاید؟!

گفتم بله؟!

رفتیم بعد گفت: بحث سر حمله امروز بود این عزیز میگه حمله تروریستی بوده من میگم با یه کم بصیرت میفهمی برای نشون دادن اقتدار بوده حالا شما چی میگی؟!

یهو رفیقم با من بود برگشت گفت حاجی تو محرم شما روضه هم میخونی؟!

همچین با افتخار گفت بله

یهو این عزیز دلمون گفت پس خیلی حروم زاده ای :/

یهو چشای یارو گرد شد گفت حرف دهنتو بفهم عوضی

گفت حرف دهنمو میفهمم

وقتی تو روضه میگی حرمله حروم زاده ای بوده که ۶ ماهه رو با تیر زد

پس اینا هم حروم زاده ای ان که ۶ ساله هارو با تیر زدن

حروم زاده تر از اونا کسایی ان که دارن ازشون دفاع میکنن...

-----------------------------------------------------------------------------

آهنگ حضرت نان شاهین هم گوش کنید

۴ لایک :)
یعنی واقعا هستن کسایی که این حرفا رو میخونن و نه تنها بهشون بر نمیخوره بلکه با کمال آرامش فیلتر میکنن که مبادا بقیه هم بخونن؟! گیریم نخونیم مگه از پشت کوه اومدیم و نمیبینیم؟! والا بخدا دیروز ما رفته بودیم چند قلم وسایل مورد نیازمونو بخریم همه ی مغازه ها قفسه هاشون خالی بود و میگفتن با این وضع پیش بریم نمیتونیم جنس بیاریم و کلی فحش بار مسئولین میکردن!! دهن هامونو هم میخوان فیلتر کنن لابد!!

آره دیگه آزادی بیانه...

ما ته کشمیر لوازم التحریر خریدیم شد ۳۵۰ تومن :/
پارسال کلی میخریدیم نهایت ۲۰۰ تومن -_-

chefft.blog.ir 💞💕 ۰۴ مهر ۹۷ , ۰۸:۴۹
بله وقتی رب به دلار صادر میشه، حتی اگه قوطی 5 دلار صادر بشه میشه 100 هزار تومن، 
دولت باید جلوی صادراتو بگیره، تا وقتی که مردم خودش گرسنه هستن
اصلا انگار هیچ نظارتی نیست، هیچ

لعنت بهشون -_-

♫ شباهنگ ۰۳ مهر ۹۷ , ۰۶:۲۹
توصیف جامعه بود و چیزی جز حقیقت نبود :(
من اگه بودم رمز نمی‌ذاشتم

راستش خواستم نذارم ولی حوصله فیلتر شدن دوباره رو نداشتم...

فاطمه سادات داوری ۰۳ مهر ۹۷ , ۰۶:۱۷
خیلی عالی بود:))

:)))

ما خودمون خودمونو داریم نابود میکنیم! والسلام!!

خیلی بدیم...

عالیییییی بود عالیییی 
خیلی خوب بود 
مرسی

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان