در دفتر مشاور بر من چه گذشت؟!

داشتیم حرف می‌زدیم یهو گوشیش زنگ خورد

قطع کرد بازم زنگ خورد

قطع کرد بازم زنگ خورد

اینبار گفتم آقا جواب بده خب بنده خدا از دست رفت

جواب داد

یکی از اونور گفت سوال داره

صداش تقریبا به همسن های ما شبیه بود

گفت وقتی قطع میکنم یعنی کار دارم نمیفهمی؟!

هی از اون اصرار از این انکار قرار شد سوال رو بخونه از اونور این بنویسه تا ۱ ساعت بعد جوابشو بده

از این سوال های لامپ و کلید در مرحله n ام بود

سوال رو خوند این نوشت شروع کرد دوباره حرف زدن

ولی من نمیشنیدم چی میگه...

میشنیدما ولی گوش نمیدادم

سواله حل شد 

یه ربع بیشتر وقت نگرفت

بهش گفتم سواله حل شد بهش بر خورد گفت من دارم برا تو روضه میخونم تو داری سوال حل میکنی؟!

بعدشم به این سرعت کشکه مگه؟!

(چند نوع استقرا داریم یکیش اینه که از جزء به کل میرسیم(ساده) یکیش اینه پایه رو از p=1 تا p=n میگیریم و p=k+1 رو ثابت میکنیم (قوی)یسری هم داره بدون پایه ثابت استقرا میزنی که خب سخت ترینشه(قهقرایی)و این سوال همینجوری حل میشه)

گفتم قشنگ کرک و پرش ریخت

گفت من نمی‌فهمم چرا قبول نشدی

گفتم خودمم نمی‌فهمم...

اومدم بیرون از اتاق ولی ...

۴ لایک :)
دلم تنگ شد برات:) شاخ و دم نداره که 

منم همینطور :))))

آقای هرمیت ۰۸ مهر ۹۷ , ۱۹:۳۱
میدونم چی میگی ...

فک کنم زخم کاری به همین میگن...

آقای هرمیت ۰۸ مهر ۹۷ , ۱۹:۰۴
منم داغونم :(

خب هر شکست درسیه واسه پیروزی
هنوز فرصت های زیادی توی دانشگاه و غیره داری :)

هرکس ندونه تو خودت میدونی چجوری المپیاد رو می‌پرستیدم...

نمیتونم شکست خوردن توشو هضم کنم
هنوز بهش فکر میکنم له میشم...

آقای هرمیت ۰۸ مهر ۹۷ , ۱۷:۵۹
چرا سه نقطه میذاری نفله -_____-

داغونم آرین...

آقای هرمیت ۰۸ مهر ۹۷ , ۱۷:۳۹
ولی استقرا قهقرایی هم پایه داره -_-

من امسال دارم میخوانم ولی نمیدونم چرا ته دلم یه حس بدی داره که هی میگه تو قبول نمیشی تو قبول نمیشی :/

میشه بیخیالش شد


...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان