انگیزه های کنکوری

یه سریا هستن به خاطر شغل آینده و این حرفا میخوان کنکور خوب بدن

یه سریا با خونوادشون مشکل دارن میگن تهران قبول میشیم میریم دیگه

یه سریا هستن فقط چون تهران تهرانه دوست دارن تهران باشن

یه سریا هستن به خاطر عشق و حالی که از تهران شنیدن(که اونجوری که فکر میکنن نیست) میان تهران

خب اونوقت من به جز بحث اول هیچ کدوم از انگیزه هارو ندارم

یعنی مثلاً با خونواده هم بحثم میشه می‌خوام بگم تهران قبول میشم راحت میشم ازشون ها :/

ولی متاسفانه نهایت فاصله دانشگاه امیر کبیر تا خونمون ۱ ساعت پیاده رویه تهران یه بیست دقیقه شریف هم رو به روی اداره بابامه :/

بعد علاقه مند میشم به رشته های بقیه شهر ها

مثلا اصفهان یا شیراز :/

۸ لایک :)
شیراز ک خیلی عشقه ایشالا قسمتم شه *-*

ایشالا ایشالا :)))

اقا تهران ، برای رشته ی ریاضی فقط دانشگاه های تهران جوابه دی:

همینه دیگه بد بختیم

من مشخصا اگر این همه دارم تلاش میکنم واسه کنکور صرفا واسه اپلای و رفتن از ایرانه :| 
اگه دنبال عشق و حال بودم که میرفتم شیراز یا شهرای شمال :دی

تموم شد ‌ورفت :)))) 

آقای هرمیت ۱۱ مهر ۹۷ , ۲۲:۰۰
نصف بیشترمون واسه اپلای داریم ادامه میدیم داداچ :)))

والا😂

آقای هرمیت ۱۱ مهر ۹۷ , ۲۱:۳۲
ریاضی کرمون هم قویه ولی
اشاره کنم یکی از استادا خودم که تو دبیرستانم المپیادی بوده امسال طلا کشوری دانشجویی و نقره جهانی گرفت امسال :)
ولی خب از انگیزه های دیگه اشاره کنم:
تدریس بهتر دانشگاه های تهران (که البته خیلی خیلی موثر نمیبینم تو وضعیت اینده فرد)
و امتیازی که "اسمشون" داره و میشه باهاش بورس گرفت رفت اون ور آب D: که البته با دانشگاه های شهر های دیگه هم میشه ولی خب مثلا شریف رو خیلی بیشتر قبول دارن
ولی اگه بخوای تو ایران بمونی و کار کنی تو رشته ریاضی فرق نمیکنه دانشگات کجا باشه D:

برای من فرق می‌کنه😎

ببین کلا بحث علوم پایه اپلای داره و به خاطر اپلای دارم ادامه میدم :)

نلیسا 🌠🌟 ۱۱ مهر ۹۷ , ۲۱:۰۷
آره راست میگی تو رشته ی ریاضی اینجوریه.
تجربی بودی مهم نبود شهرش کجاست:)
من چقدر از فواید تجربی بگم آخه :دی

تازه مثلا بگی رباتیک بین المللی قزوین خوندم

یا مثلاً مکانیک اصفهان بد نیست
ولی ریاضی محض خیلی داغونهههه

واقعا ما بچه تهرانیا تو این بحث خیلی بدبختیم -_- 
بعد کلا رشته‌های ریاضی بقیه شهرها رو هم قبول ندارن :| باید حتما تهران قبول شی :/ بعد اگه شهرستان بودی که راحت بود دیه، قشنگ میومدی تهران و یه زندگی کاملا مستقل و باحال خوابگاهی رو تجربه میکردی :/ 

بد بختااااااا بد بخت

اصلا داغون میشیم...

رها ترین رها ۱۱ مهر ۹۷ , ۲۰:۴۳
منی که دانشگاه و شهر هم برام مهم نیست، بی انگیزه محسوب میشم؟ :(

نه دیگه شما رها ترین رهایی 😊

نلیسا 🌠🌟 ۱۱ مهر ۹۷ , ۲۰:۳۵
:|
من بودم حتما میرفتم شهرای دیگه میگفتم میخوام ایران گردی کنم:)

اصلا نمیشه مثلا بهت بگن کجا خوندی و چی خوندی بگی ریاضی محض فلان جا

نه رشته خوبیه :/
نه جایی جز تهران و شریف خوبه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان