رفتیم قاطی مرغا...ببخشید خرخونا

یادتونه میگفتم باشگاه باشگاه؟!

اولین نسل ورودی باشگاه +_+

خدا کنه اولین حذف شده هاش نباشم :/

اصلا میدونید چیه؟!

اونروز داشتم با یه عزیزی سر المپیاد حرف میزدم

حرف که نه

همه ش درد و دل بود و بغض و فشار...

می‌گفت قبول نشد گریه کرده میگفتم خوشبحالت گفت چرا گفتم مرد که گریه نمیکنه :)

اما الان که میبینم اینجوریه

الان که میبینم ۲ سال نبودند سر کلاس ر با ۴ ماه جمع کردم...

اصلا نمیدونید چه حالی میکنم

بعد هنوز یه سریا فقط ادعا عین قاشق تو عسل و این حرفا

خدایا شکرت :)

ولی یادم نمیره گذشته رو :)

۵ لایک :)
احوال نویس ۱۹ مهر ۹۷ , ۱۸:۳۳
خبر موفقیتت الهی:))

مرسی :)))

ستاره اردانی زاده ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۳:۴۷
به هر حال مرسی از کمکت حالا یکم  موضعم نسبت به خودم و المپیاد و تصمیم روشن تره 
ببخشید که  وقتت رو گرفتم
امیدوارم موفق باشی 
فقط یه توصیه زیاد مخت رو اذیت نکن  حیفه ! توی دانشگاه بهش نیازی داری تا بتونی  المپیاد های مهمتری  رو ببری  :)    


آره خب منطقه

نه بابا :)
مرسی ممنون :)
شعار در لحظه زندگی کن پپسی واسه همینجا هاس دیگه  😉

ستاره اردانی زاده ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۳:۳۶
المپیاد رو به خاطر چیش دوست داشتی ؟
از جهتی  فکر میکنم من هنوز در اون سطحی نیستم که بخوام با مخای مملکت  رقابت کنم .. علاقه دارم به ادبیات و اینجور چیزا اما واقعا دانشم خیلی در رابطه باهاش محدوده  

دوست داشتن دلیل نداره که :)

نمی‌دونم والا :)

ستاره اردانی زاده ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۳:۲۸
پس با این حساب   برای ادمی با دیدگاه  من سرمایه گذاری بلند مدت  روی کنکور  بهتر از  ریسک کردن  توی المپیادیه ...
الا  شما از  وقتی که گذاشتی نتیجه گرفتی   و راضی هستی یا پشیمونی ؟

یه همچین چیزی :)

من اینقدر عاشق المپیادم که همین الان بگن بهت یه فرصت میدیم المپیاد شرکت کن ولی ۲ سال بمون پشت کنکور میگم چشم :)

ستاره اردانی زاده ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۲:۴۷
خوب علاقه که دارم اما  خوب از اون طرف میترسم که وقتی که میگذارم  شکست بخوره و در نتیجه  زمانم رو برای مطالعه برای کنکور از دست دادم ! و خوب خیلی عقب می افتم اینجوری از کنکور  ولی اگه بحث زمانی که میگذارم رو  حساب نکنیم خوب اره دوسش دارم و میخوام تا ساعت ها درموردش مطالعه و تحقیق  کنم  اما از اون جایی که  بچه خر خونیم  خوب دلم نمیاد بعد از این همه سال بیست گرفتن  یکهو افت تحصیلی کنم چون خوب واقعا برای المپیادخوندن  باید بقیه  زندگیت رو بزاری کنار
حالا میان دو راهی خوندن و نخوندن مثل خر توی گِل گیر کردم ...
از طرفی  کمکی که ربته اوردن توی المپیاد  میتونه به کنکورم بکنه  خیلی  هوس انگیزه  و هر آدمی از این همه سهمیه  و امتیازات خوشش میاد !

اگه المپیاد رو میخوای حرفه ای بخونی باید قید درس و مدرسه رو بزنی

اینقدری که از اول دبستان تا اخر نهم پایین ترین معدلم ۱۹.۹۸ بود ولی دهم به خاطر المپیاد شد ۱۴.۳۳ و یازدهم هم ۱۶.۷۶
من المپیاد ادبی رو نمی‌دونم ولی مثلا المپیاد ریاضی جوری می‌سازد ریاضی رو که چه میخونم چه نمیخونم درصد های حسابان و گسسته و هندسه و بالای هشتاده
خب قطعا همین منوال برای شیمی و فیزیک هم هستش دیگه
این جمله آخرت قشنگ نشون داد هوس المپیاد داری و قصدت کنکوره
چون کسی که المپیاد رو بخاطر المپیاد بودنش بخواد دنبال حاشیه ش نمیره

اجاره آپارتمان مبله در تهران ۱۸ مهر ۹۷ , ۱۶:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ان شاءالله همیشه تو مراحل زندگیت موفق باشی ...
___________________________
***** ******** **** ** *****
*********************

مرسی :)

ستاره اردانی زاده ۱۸ مهر ۹۷ , ۱۵:۳۸
 یه سوال یعنی وقتم رو برای المپیاد ادبی هدر نکنم؟ 
میشه واضح و مفصل در باره این المپیاد و اینا توضیح بدید؟من واقعا نیاز دارم که بدونم تجربه شما چه جوری بوده و ایا ارزشش رو داره؟  
المپیاد دانشجویی؟

واقعا از ته دل دوست داری و میخونی یا نه میخوای برای رد شدن از دیوار کنکور دیوار المپیاد هم جلو روی خودت بنا کنی؟!

ساناز هستم ۱۷ مهر ۹۷ , ۲۲:۳۳
یکی از حسرت های من هم هست همچنان، بعد از سال ها...

درمانی نداره این درد...

ایشالا المپیاد دانشجویی:))

ایشالا ولی هیچی این نمیشد...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان