این لامصب پرسپولیسه یا مختار ثقفی؟!

بازی امروز کلی چسبید

کلییییییی

علی الخصوص اینکه اول گل خوردیم بعد زدیم

و علی الخصوص تر که تو مدرسه بودیم😂

به روش های مختلف دنبال کننده بازی بودیم

یکی هندزفری گذاشته بود تو گوشش کلا سوئیشرتشم گذاشته بود سرش

یکی ۱۰۵ دقیقه داشت نماز میخوند

یکی گوشیش تو شلوارش بعد هی زیپش رو وا میکرد یه نیگا مینداخت

کلی نفر هم دل‌پیچه گرفته بودن ۱۰۵ دقیقه دستشویی بودن😂😂😂

منم نشسته بودم تو نهار خوری داشتم می‌دیدم(اینکه چجوری رفتم اونجا تکنیک های ناب مرد عنکبوتی و هیکل ریز میخواست)

ولی انصافا احلا من العسل بود 😂

۵ لایک :)
رها ترین رها ۰۴ آبان ۹۷ , ۱۸:۱۹
واقعا فکر کردی راه میدن؟ دادستان فرمودن نباید خانوم ها آقایون رو نیمه برهنه (؟!) ببینن :///// ضمنا هرکس هم اجازه ی حضور بده باهاش برخورد میشه...
مگه همون نیمه برهنه ها توی تلویزیون هم نیستن؟
راه بدن هم برای ما معمولیا نیست، واسه خواصه :(

+امروز آزمون نداشتی؟

یه مشت گاو جمع شدن دور هم مملکت ساختن برا خودشون :/

خدا هم بین تریلیارد ها سال نوری مارو اینجا انداخت...

+نه فردا دارم :)
گزینه دو میدم من :)

هیچی مثل بعضی کارای یواشکی به آدم مزه نمیده 😂🤭

خیلی خوبه :)))

تمنایــ وجــود ۰۲ آبان ۹۷ , ۲۳:۴۱
میگم من واقعا دیدم دوتا گل زدیم خخخخخخخ ولی الانم نتیجه رو دیدم رده یک یک متوهم شدم ینی خخخخخخخ

توهم زدی :/

سرباز گمنام ۰۲ آبان ۹۷ , ۲۲:۵۲
تبریکات
:)))

مرسی :)

تمنایــ وجــود ۰۲ آبان ۹۷ , ۱۶:۵۱
خیلیییییییییی خوب بود خخخخ

مخصوصا گل دومه خخخ من وسط خونه جیغغغغغغغغغغغغغغغغ میزدم

چسبید خداییش

نمرهٔ املاتون :)

آها :)))

نیافتادم خوبه :)))

علی‌الخصوص
احلی من العسل
۱۸ :)

علی الخصوص رو میدونستم ولی واقعا اون احلی رو نمی‌دونستم :)))

دست شما مرسی :)))
این ۱۸ چه؟! 😂

محمد روشنیان ۰۲ آبان ۹۷ , ۰۳:۴۰
تبریک

مرسی و همچنین :)

من هی یه نگاه به بازی میکردم بعد میومدم دو کلمه درس میخوندم باز دوباره میرفتم بازی رو میدیدم D: 

موقع گل تو اتاقم بودم بعد یهو صدای جیغ و داد و گل گل اومد و منم رفتم بیرون گفتم مثه اینکه گل زدن و وقتی روشن کردم تلویزیون رو دیدم که اره و باز یه ربع سرپا بازی رو دیدم و هی میخواستم برگردم درس بخونم هی نمیشد :دی 
اخرای بازی هم که دیه نشستم بیرون و داشتم از استرس میمردم '_'

خیلی خوبه اصلا این تیممممم

خیلی خوبه😍😍😍😍

رها ترین رها ۰۱ آبان ۹۷ , ۲۱:۵۷
ایشالا که قهرمانی رو جشن بگیریم :)))

ایشالا راه بدن فینال خانوم ها هم باشن با هم بریم اصلا :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان