ز دست دیده و دل هر دو فریاد

که هرچه دیده بیند دل کند یاد...

پارسال همین موقع ها بود داشتیم آماده می‌شدیم برای اربعین بریم کربلا...

اما امسال...

لعنت بر کنکور و نظام آموزشی :(

--------------------------------------------------

گلی گم کرده ام میجویم اورا

به هر گل میرسم می‌بوسم اورا

۴ لایک :)
جناب منزوی ۰۸ آبان ۹۷ , ۱۱:۴۱
من تا به حال نرفتم

ایشالا قسمتت میشه :)

من بعد کنکورم میخوام برم.. خیلی هم جدی به همه گفتم و ایشالا اگه چیزی نشه میرم :) 
اینقدر آینده‌نگرم من D: 

منم می‌خوام برم...

کنت مونت کریستو ۰۷ آبان ۹۷ , ۲۲:۰۴
خوبه تو یبار اربعین رفتی:)

:)

امسال نذر کن رشته و دانشگاهی رُ که می‌خوای قبول شی,سال بعد برو اداش کن
با یه تیر هفت,هشت,ده تا نشون میزنی:)

ایول همینه

دمت جیلیزویلیز خدایی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان