دوستی های آدامسی

به لطف مترو امروز یه دوست خوشگل پیدا کردم :)))

یه ایستگاه بعد از اینکه سوار شدم یه دختره هم سوار شد

-خانوم ها و آقایون آدامس های smile  دارم با طعم های ...

+ یه دقیقه میای؟!

پول رو دادم بهش

منتظر شد من بردارم

مزه خاصی مد نظرم نبود اصلا آدمی نیستم که آدامس بجوم، زیاد خوشم نمیاد

پرسیدم کدومش خوشمزه تره؟!

گفت بستگی داره چی دوست داشته باشی

گفتم یدونه خوشمزه شو میدی خودت؟!

یه بسته توت فرنگی داد :)

داشت می‌رفت گفتم یه دقیقه وایسا

زود وا کردم گرفتم سمتش گفتم یدونه بردار :)

اول بر نمی‌داشت مقاومت میکرد، اما خب بالاخره موفق شدم :)

دیگه نرفت اونور قطار

نشست پیشم

حرف میزد

میشنیدم و تایید میکردم اما نمی‌فهمیدم چی میگه

یه بغض خاصی تو گلوم بود

رسیدم مهدیه

دلم نمی‌خواست پیاده شم

ولی خب...

قرار شد از این به بعد اگه تونست همدیگرو ببینیم...

--------------------------------------------------------------------------

بگذریم از همه این حرفا

یه دختر ۱۰ ساله نباید ساعت ۹ و نیم شب توی مترو آدامس بفروشه...

نمی‌دونم از کی بنالم

از مسئولای مفت خور و تن پرور

نظام برده داری و بنده پرور

انسان های بیشعور و لب و دهن

انسان های با شعور و ترسو

نمی‌دونم...

واقعا نمی‌دونم...

ولی می‌دونم اگه کاری نکنیم حق هممون پست ترین نقطه عالم بالاست

--------------------------------------------------------------------------

یه انگیزه پیداکردم برای درس خوندن

اینقدری زندگیمو جلو ببرم بتونم یه ثروتی بدست بیارم و حتی شده یدونه

دست یدونه از این بچه های عزیز رو بگیرم

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

اگر زیر این پست

کامنت هایی مثل

تف تو ریا و این خزعبلات ببینم

بهتون پیشنهاد میکنم هیچوقت جواب کامنتتونو نبینید و حتی شده برای حفظ آبرو در وبلاگتونو چند ساعت ببندید...

#جدی

۶ لایک :)
یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه ۱۰ آبان ۹۷ , ۱۹:۵۱
😂😂😂😂😂اعصاب نداریا یا خدا  پس جواب خوبی یاد گرفتم هرکی گفت توحلقم جواب تورو بهش میگم 
😂😂😂😂

استغفار کن دختر

من میدونی چرا هنوز رشته مورد علاقمو پیدا نکردم؟ چون یکی از دلایلش اینه که دنبال یه رشته‌ایم که بتونم به وسیله اون به آدما کمک کنم و یا اینقدری درآمد داشته باشم که به وسیله پولم کمک کنم!
اگه یه درصد زیست دوست داشتم، صددرصد الان رویام پزشک شدن بود :)) حتی بعصی وقتا فکر کردم که بیخیال تنفرم بشم و بخاطر هدف قشنگ‌ترم برم تجربی :)) 

کاش رویای هممون این بود که کاری کنیم تا آدما زندگیشون قشنگ‌تر و راحت‌تر بشه :))

من دوست دارم معلم بشم :/

یجورایی خریته ها
ولی خب دوست دارم معلم پیش دانشگاهی بشم یا معلم المپیاد پایه تا حداقل یه نفر رو مثل خودم به ریاضی علاقه مند کنم :)))
قبلا دوست داشتم علوم سیاسی بخونم اما وقتی با بحث عربی انسانی مواجه شدم دیم چقدر ریاضی لذت بخشه :)))

ای کاش :)

احوال نویس :) ۱۰ آبان ۹۷ , ۱۵:۱۳
عالی 🙂
مصمم بمونی همیشه ایشالله.

ایشالله

نه این غم خوبه،یه جور تلنگره..

خدارو شکر :)

[ پَریـ ـزاد ] ۱۰ آبان ۹۷ , ۱۲:۳۷

:) می گم بگم ریا بشه!.

بگذریم! :| .

چه خبر کنکور؟! ^_^ .

:////


میگذرونیم :)))

سلام
خوبه هم اینجا و هم روی کاغذ نوشتی
ادم اینجور چیزها رو می‌بینه تا چند روز یادش می‌مونه, که اونم به خاطر همون ادامس است.
ایشالله چند سال بعد موفق شدی نه دست یکی,دست چندتا از این بچه‌هارو بگیری

سلام :)

نه این قشنگ از اهدافم میمونه...
مصمم و قوی براش میجنگم...

آقای هرمیت ۱۰ آبان ۹۷ , ۰۱:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یه جوری انگار مردم رو عادت دادن به دزدی
که تعداد اختلاسا و فلان بهمانا نسبت به چند سال اخییر خییلییی بیشتر شده یعنی قشنگ میاد میبره میره همه نگا میکنن انگار عادیه :/
واقعا مدتیه که نسبت به وضع سیاسی - اجتماعی مملکت نمیدونم چی بگم ، هرچی فک میکنم بد تر روانی میشم و سعی میکنم بشینم همون درسمو بخونم -__- 
هعیییی
من نمیدونم چجوریه ولی شخصا وقتی یه بچه میاد جلوم مثل همین موارد واقعا شرمنده میشم !

* ***** ** *** ****** ****** ****** ***
+ دعا کن من امسال مدال شم یه گ** بشم یه غلطی بتونم تو زندگیم بکنم -_-

اینجا ایرانه از بهرام رو بگوش...

هعی هعی هعیییی

+اخطار داده بودم قبلش
+ایشالا یه گ** میشی

آخیی،امشب هر جا میرم غمگین میشم..
خیلی کار خوبی کردی:))
امیدوارم برسی به اونجا

ببخشید اگه ناراحت شدی :(

امیدوارم همه مون برسیم
هممون...

علی زیرایی ۰۹ آبان ۹۷ , ۲۳:۳۵
بکگراندت تو حلقم

این همه چیز تو طرح ها و اندازه های مختلف جا میدی تو حلقت به فاک میریا

+خوبه گفتم زیر این پست شر و ور ننویسید
سر سوزن شعور میخواد که ماشالااااااااا ماشالااااااااا نداری
گاو میفهمه ولی خب تو نمی‌فهمی
ای خاک بر سرت

وقتى این دختر پسر هاى کوچیک رو میبینم بیشتر از خودم خجالت میکشم که امکاناتمون سختى ها و مشکلات زندگیمون اینقدر فرق داره ، خیلى از چیزایى که حقشونه و باید داشته باشن و ندارن و من دارم ، منظور از حق ، حقوق کاملا ساده اى که حق هر بچه اى که داشته باشتش مثل شاد بودن و بچگى کردن به جاى کار کردن 
غرق شدن تو دنیاى رنگى رنگیشون به جاى غرق شدن تو کار و مشکلات و یه لقمه نون در اوردن 
چه انگیزه ى بزرگى ؛ امیدوارم هیچ وقت حرفت فراموش نشه 

امروز یه نگاه به کیف کوله پشتیم با محتویات کتاب حدود ۲۰۰-۳۰۰ هزار تومن و یه نگاه به جعبه آدامس اون با نهایت ۲۰-۳۰ هزار تومن مینداختم

اصلا از میشه آدم از خجالت...

این رو نوشتم روی کاغذ A4 چسبوندم رو در کمدم
اینقدر مصمم هستم پاش...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان