تماس مخفیانه

تو چانسیون نشسته بودم داشتم گسسته حل میکردم یهو گوشیم ویبره رفت :/

آوردم بیرون دیدم بعله -_-

جواب دادم آروم گفتم ۱ ساعت دیگه بهت زنگ میزنم

داد که نع

جیغ میزنه میگه برو یجایی بتونی جواب بدی

با کلی دزد و پلیس بازی رفتم یجا میگم چیه؟! چی شده؟!

دوباره شروع کردن جیغ جیغ

میگم میگی چته یا برم؟! کار دارم

میگه دفعه دیگه بفهمم از این استوریا گذاشتی دهنتو سرویس میکنم :)

بهش میگم حسود ناراحت میشه اونوقت *_*

۶ لایک :)
●__●

عجب!!!!!!!!!!!

:)

دختری از جنس باد ۰۲ دی ۹۷ , ۱۵:۱۶
بسلامتی:/
تا باشه ازین حسودیا

:)))

:)))))

تسلیم:))

D:

وگرنه مهربون تر از این حرفام :)

چه طرز حرف زدنه؟
میگی چته یا برم کار دارم چیه؟:/ملایم تر

اگر من دیده میشدم تا آخر اردو اخراج بودم

نباید پا میشدم
نباید حرف میزدم
نباید حرکت میکردم
نباید میرفتم تو انباری
نباید گوشی می‌بردم مدرسه
نباید با گوشیم حرف میزدم
نباید با گوشیم با اون حرف میزدم

بهترین توصیف بود  
امتحان دینى ندارى و سرت از شدت درد نمیپوکه بفهمى من چى میکشم :/

چرا فردا دینی دارم

اقااا اقاااا دیگه تو مدرسه ول کنید ، محیط رو از بحث شیرین گسسته به چى چیزایى میکشید 

والا به قرآن

اسیر شدیم این وقت شب

همه یار دارند و ما اما همچنان سینگلیتمونو خوب سیو کردیم:\

تازه سانسور کردم خیلی جاهاشو 😂

دوست دختر داری کلک؟! :))))))))

زنگ طبقه بالا رو بزنید :)

تعجب هسته

:)))

😳😑

چیسته؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان