میدونید خستگی چجوری به تن میشینه؟!

اینکه تو از ۱۵ تا سوال هندسه به جز ۱ ماتریس همرو بنویسی یه نفر فقط ۷ تا سوال ماتریس رو بنویسه

بعد یه مشت پاچه خوار (شما میتونید هرچی بخونید) رفتن آی اینا قرار نیست تو سرفصل جمعه بیاد و این زر زرا اینا هم ۸ تا سوال بقیه رو حذف کردن...

ینی ینی یارو فرق دایره و بیضی و سهمی رو تشخیص نمیده هندسه ۱۰۰ زده من که از ۱۵ تا ۱۴ تا نوشتم ۸ تا درست منو حذف کردن شدم ۸۹ درصد رتبه ۵ ام -____-

سر حسابانم همچین وضعیتیه هنوز فرق کسینوس و کتانژانت رو تشخیص نمیده ۱۰۰ زده من درصدم شده ۸۰ 

نه یه امتحان نه دوتا سر هر چهارتا امتحانم همین بازی بود امروز جوابارو دادن فهمیدیم

[آزمون های قلمچی و گاج و نشانه برتر و پیش آزمون گزینه ۲ رو به صورت داخلی امتحان دادیم]

۶ لایک :)
Aυтнơr ßơɣ ۲۷ دی ۹۷ , ۱۹:۳۴
^_/

:)

هعیییییی
چه ظلم هایی کشیدی پسر
(شایدم دختر :| هنوز فرصت نشده اینستا تو چک کنم تا جنسیتت معلوم شه واسم :/)

پسرم عاقا :)

منم همیشه نمره ام به همچین دلایلی تو ادبیات جزو کمترین نمره ها میشه
.
یسری تو دوره (المپیاد) من همه ی نمره هام از یه پاچه خوار نفرت انگیزی بالاتر بود به جز نمره ی یه درسی که بین چهل نفر فقط اون بخاطر پاچه خواری 20 شد و من 17.5 شدم و بخاطر همین پاچه خواری اون طلا شد من نقره. واقعا فک نمی کنم هیچ وقت بتونم فراموش کنم
.
[کاش میشد در ملأ عام از مترادف بی ادبانه تر ولی گپیا تر پاچه خواری استفاده کرد] :))

همه المپیادیا :)))



[کاش...]

نیلوفر کیانی ۲۷ دی ۹۷ , ۰۱:۱۰
بله  کامل حق باشماست !

:)

نیلوفر کیانی ۲۷ دی ۹۷ , ۰۰:۲۴
دوازهمی ؟
بعد شما مطبق ازمون مدرسه جلو میره ؟
حالا فهمیدم چی میگی ! بله من همیشه که از بقیه کلاس بیشتر ریاضی مس فهمیدم نمره کم تر از حقم میشد ( اگر درست منظورت فهمیده باشم )

اوهوم :)

ببین ما آزمون گزینه ۲ میدیم ولی تا وسط اسفند کتابامون تموم میشه و تا روز کنکور حالت اردویی میریم
من نمیگم بهتر میفهمم چون هستن کسایی که بهتر از منن ولی حق خودمو باید بگیرم دیگه مگه نه؟!

نیلوفر کیانی ۲۶ دی ۹۷ , ۲۳:۵۳
:|
فهمیدم رشته ریاضی و کنکوری ولی یه سری از حرف هات مبهم بود ! نفهمیدم 
خوش به حالت فقط ..‌‌

هرچی میخوای بپرس :)

جواب عنوان..
وقتی تلاش کنی و نتیجه نگیری! وقتی بقیه تلاش نکنن و نتیجه بگیرن!

حالم دیگه داره از این پاچه خوار (با همون لحن توی پست) بهم میخوره

😂مهسا😂 اا ۲۶ دی ۹۷ , ۲۳:۲۶
مهم کنکور هست

واقعا ۵ هفته س اردوئیم بعد سر همین بچه بازیا خستگی میمونه تو تن آدم

نیلوفر کیانی ۲۶ دی ۹۷ , ۲۳:۲۶
🙄😐

ایموجی هات مربع مربع اومد :/

+
خوش اومدی :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان