حسابان ۱۶ شدم

همه شم بی دقتی بود

مثبت و منفی و جمع و ضرب و ...

حالا حق دارم بزنم کچل رو نصفش کنم؟!

۱۰ لایک :)
کاکتوس :) ۲۸ دی ۹۷ , ۲۱:۴۳
اشکال نداره

خود نمره ش مهم نیست

پشت صحنه ش اذیت میکنه

بدترین نوع از دست دادن نمرست. یه حالت هست که ندونیو و بلد نباشی و نمرت کم شه که کاملا به حقه ولی اینکه در عین دونستن اینطوری بشی خیلی بده:\

سوز داره...

نصف که چه عرض کنم
کله کچلشو رنده کن

تا قشنگ دلت خنک بشه :)

۲ تا تار مو داره اونارو میکنم

مسـ ـتور ۲۸ دی ۹۷ , ۱۱:۱۳
خیر، فقط بگذارید و بگذرید و به این بی دقتی ها بخندید که روزهای خوش هم از راه می رسند! :دی

بی دقتی اگه واقعا از سر بی دقتی و حواس پرتی باشه حله

ولی وقتی یکی باعث و بانیشه اذیت میکنه

آدم هرچی میکشه از بی دقتیاش سر امتحان ریاضی میکشه

من که از مراقب نفهم میکشم

......

....

🦉 شباهنگ ۲۸ دی ۹۷ , ۰۸:۱۵
شونزده هم بد نیست. فکر کنم من یا ۱۹.۷۵ شده بودم یا بیست
اون ۰.۲۵ هم سر این شک دارم که نقطه بحرانی تابع رو یکی بیشتر حساب کرده بودم

واقعا واسه من بده :/

من عمومی هام افتضاحه و خدارو شکر به خاطر قدرت اختصاصی هام پا برجام و هنوز دارم رقابت میکنم
ولی وقتی اینجوری بشه و به خاطر یه روانپریش این اتفاقا پشت سر هم بیافته واقعا مغز رد میده

دنیای کامپیوتر ... ۲۸ دی ۹۷ , ۰۲:۵۳
کچل؟؟؟؟
.
.
.
بهترین، پاکترین و عالی ترین روش، ساخت یک ویروس و انتقال به لپ تاپ قربانی☻

نه دارم واسش

نیلوفر کیانی ۲۸ دی ۹۷ , ۰۱:۲۷
😂😂😂😂
بله حق داری !منم همش تو ریاضی اشتباهاتم مثبت وومنفی بود🤣🤣🤣🤣

واقعا خیلی و این اتفاق میافته

۴.۵ نمره توی ۱ ساعت خیلیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان