آمریکا کلی غلط کرده و میتونه بکنه و خواهد کرد

دلیل اصلیش میدونی چیه؟

توی مسئول مملکت

دقیقا خودِ خودِ خودِ خودت

تویی که منتظری 22 بهمن شه بری داد بزنی آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه و به خاطرش کلی پول بگیری یا بزار بهتر بگم

یکم سهم تو بیشتر از سفره انقلاب برداری

تویی که به قول یه سریا فقط لب و دهنی

تویی که از بچگی یاد گرفتی آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه

اما

خودت یکی از غلط های آمریکایی

تویی که باعث شدی سالهاست صنعت توی این مملکت بخوابه

میدونی از خودی خوردن یعنی چی؟

قدیمیا ناراحت نبودن از صدام خوردن

اتفاقا خوشحال هم بودن که خون دادن تا صدام و صدامیا بفهمن این خاک صاحاب داره

اما تو؟

تویی که باعث شدی دلار بشه 11 هزار تومن و ارزش پولی مملکت به خاک سیاه بشینه

تویی که با بی لیاقتیت باعث شدی طوری تورم داشته باشیم که یه خانواده بعد از چند سال به فلاکت بشینه

تویی که باعث شدی من و امثال من و هم نسلی های من آینده گنگ داشته باشن

ندونن چی قراره بشه و حتی چی داره اتفاق میافته

تویی که 3000 میلیارد تومن ور میداری میبری

چقدر مگه قراره بخوری؟

اصلا تا کی قراره بخوری؟

آره آمریکا این کارارو میکنه

آمریکا کاری کرده که تو نه اینکه جرعت نداشته باشی پیشرفت کنیا

نه

بدتر از اون

کاری کرده که تو خودتو لایق پستیها بدونی

وقتی یکی میاد میگه مهندسی سالهاست تو ایران مرده و فقط باید به فکر اپلای باشن

اولین چیزی که تو ذهنم میاد غلط های آمریکاس

کی قراره بفهمید خدا میدونه

ما که هیچی

نسل های قبل و بعد از ما که سالها اون لک لک احمقو نفرین میکنن که تو ایران انداختتشون هیچی

اون خون هایی که پای این زمین ریخته شده خر خرتو میجوه ها

اون دفاع هایی که دستور دادید توی کتاب های تاریخ نوشته بشه خرتونو میگیره ها

جلو حمله مغول ها وایسادیم

جلو شما ها...

فقط یه خواهش از هرکسی که این پستو میخونه و...

بچه هاتونو درست تربیت کنید

۶ لایک :)
اقا من از این نظام تو هر بخشیش هیچی نمیخام.فقط یه لقمه نون حلال.پس فردا رفتم کار کنم نون بچه یتیم نره تو حلقم.جا اینکه شلوار امریکارو  بگیرین.امعه اسلامی زدین.اسلامی زندگی کنین.به ولله اسلام بد نیست.اسلام انسانیته.یکم انسانیت یاد بگیرین.اخه مگه کورین نمیبینین ملتمون دهنشون سرویس شده.داغون شدن.از اونور بوم افتادن.اینهمه واسه ائمه روضه پهن میکنین لااقل یکم ولایت علی یاد بگیرین.یکم دین داشته باشین.به خدا دین تعصب نیست دین راه روشه تو دهخدا بزنین.اهای اهل دیار کوروش.برین ببینین کوروش چی میگه.ن اینکه رو تخت جمشیدش با چاقو مینویسین یادگاری.از اونور میگین اسلام چیه!ما زرتشتی بودیم!
انسان باشیم.انسان.همین الان این کنکور صاب مرده رو ادم ول کنه فک کردین کم پول تو جیب ادم میره؟میره اموزشگا درس میده  دو هفته ی بار ساعت رولکس میخره.بزارید انسان بمونیم!تورو خدا.

تکبیر :)

در این که حرف های حق رو زدی که شکی نیست! خیلی خوب بود. فقط مواظب گونی باش D:

+یه سوالی دارم از آقای اسرافیل مهدوی. این شعار ها از 200 سال پیش اومدن؟؟ جناب مطمئنین؟؟ :|| همشون مال انقلاب ان که تازه نیم قرنی شدنش رو جشن گرفتن که :/ ...!

خیلی از این کارا کردم :)))


+میگن دیگه ول کن :)

یه چی فقط بگم که میگی آیندم گنگه و فلان و اینا
برادر من تراشکاره,لیسانس ساخت و تولید داره.حدودای 1/5سال پیش با کل سرمایه مون (20-30 تمون)با یهنفر شریک شد یه دستگاه خرید وکارگاه زد,دو سال دوید از جیب خورد,ولی الان دیگه هفته به هفته خونه میاد و بقیه‌اش رو هم سر کاره24 ساله‌اش هم هست.این یک که میگی ایندمون گنگه،عرضه داشته باشی,تلاشم بکنی,خیلی هم ایندت روشنه
ولی اگه تلاش نکنی میشی مثل یه نفر دیگه که بعد 5سال لیسانس مکانیک گرفت و اخر سر هم توی 30سالگی موبایل فروشی زد.
دوم اینکه 
همیشه خودت رو مسئول بدون اگه وضع مملکت اینه خود مردم نماینده و ... رو انتخاب کردند,اونی هم که انتخاب نکرده حق حرف زدن نداره,
سوم اینکه از همون اول انقلاب سیاست های این دوستان مشخص بوده,میگند فلان کشور باید تا nسال آینده نابود بشه براش برنامه ریزی می‌کنند تا نابود بشه که اتفاقا خیلی هم خوب بلدند!
توی ایران مردم توی هر سطحی به هم دیگه رحم کنند,اینجاگلستان میشه

من همین الانش کنکور رو ول کنم کار دارم با حقوق ۳ تومن

ولی مشکل من این نیست که برای من کار هست یا نه
اتفاقا موافقم باهات که عرضه میخواد
ولی تا یجاییش با من
از یجایی به بعدش هم با مملکته دیگه
اینی که من نمیتونم به ارزش پولی اعتماد کنم مشکل من به عنوان یه جوون نیست که هست؟!
بعدشم اون انتخاب مسئول و اینا
اونم تا یجاییش با ماست
باور کن مشکل اصلی نماینده نیست مردمه
میدونی چیه؟!
طبقه دوم ساختمون نیاز داره به طبقه اول
چون طبقه اول نباشه طبقه دوم معنایی نداره
اون مسئول اگه ما نباشیم چی کار میخواد بکنه؟!
درضمن اون مسئولم یکیه مثل من
مثل تو
مثل n نفر از نسل های ما
واسه همین گفتم بچمون رو درست تربیت کنیم

اسرافیل مهدوی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۲۳:۱۹
اینقدر دیگه فشار تو فشارش نکن :)

ولی حال کردی چقدر کامنت خورِت رفت بالا؟

همینی که ه


مال این حرفا نیستی

اسرافیل مهدوی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۲۳:۱۶
فشاردیم :)

آفرین

بفشار تا فشارت ندادم

اسرافیل مهدوی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۲۳:۱۴
حله :)

دیگه دکمه خداحافظی رو بفشار دیگه

اسرافیل مهدوی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۲۳:۰۶
میگم بی سوادی نگو نه دیگه :))

مشخصه هنوز به بلوغ فکری نرسیدی :))

پس خدانگهدار.

من که حرفی نزدم پروفسور حسابی

گفتم تو خوبی من بد
تو خدا من شیطون حله؟!

مشاور خانواده، تاریخدان، سیاست مدار، طلبه، شعار دهنده، خفن، پروفسور حسابی تحلیلگر سیاسی، محدس(کسی که سن بقیه رو حدس میزنه) و من حیث المجوع پسری دارن شاه نداره

نمیخواد بگی مارو نگه داره بگو آمریکا رو ول کنه

اسرافیل مهدوی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۲۳:۰۰
یادم رفت بگم

نماینده درست بفرست مجلس
رئیس جمهور درست انتخاب کن
شورای شهر درست انتخاب کن
مجلس خبرگان درست انتخاب کن

کشور درست میشه.

وضع الان مملکت اگه خوبه اگه بد ثمره انتخاب ها و سطح سواد مردمه.

شعار مرگ بر امریکا و امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند فقط بهانه ست.

حالا که یادت افتاد میگم


نماینده درست بفرست مجلس
رئیس جمهور درست انتخاب کن
شورای شهر درست انتخاب کن
مجلس خبرگان درست انتخاب کن

کشور درست میشه.

حالا مردم بی سواد شدن شیپوریا با سواد شدن؟!

بهونه؟!
اصل نظامتون بود که😂
تاریخ معاصر بخون

اسرافیل مهدوی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۲۲:۵۵
حالا خداوکیل بگو چند سالته :)))))

1- مرگ بر امریکا
2- امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
3- مرگ بر منافق وطن فروش
4- منافق وطن فروش هیچ غلطی نمی تواند بکند.
===============================
خوندن تاریخ هم فراموش نکن :))

تو که فهمیدی

حالا هم برو پی نگه داشتن انقلابت
*از نظر من منافق اونی نیست که اعتراض میکنه منافق کسایی ان مثل ابوموسی اشعری که فکر میکنن آرع ما انقلاب و با حرف هامون نگه داشتیم ولی خب زارت انقلاب صاحاب داره که خب کمم نیستن*
من باب ۴ هم بگم واقعا پیر مارو در آوردید
==============================
باوشه حاج عاقا😂😂😂

اسرافیل مهدوی ۰۱ بهمن ۹۷ , ۲۰:۲۷
بازم میگم.

«مرگ بر آمریکا»
«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»

بعد از صحبت با شما (که صد البته ساده ترین و ابتدایی ترین اصول گفتگو رو بلد نیستید) به این نتیجه رسیدم که این دو جمله رو هم باید اضافه کنیم:

«مرگ بر منافق وطن فروش»
«منافق وطن فروش هیچ غلطی نمی تواند بکند»

از روی جوابایی که به سوالات دادید قشنگ معلومه چند سالته :)))

میگم فقط لب و دهنید همینه دیگه

مثل طوطی همین ۲ تا جمله رو بلدی
تکرار کن
آفریننننن
==========================
اگه به جای اضافه کردن این همه جمله و شعار ۲ تا دونه از قانون های اساسی عوض میشدن وضعمون این نبود
==========================
من کوچیک تو بزرگ
من بچه تو خفن
من شست و شو مغزی تو علامه حسن زاده عاملی
حال و حولتو کردی الان واس من سیس ارشاد ورمیداری؟!
برو بزا باد بیاد
=========================
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند

#_#
:|
●_●واع~.~

ولی فیک لاو  رو که برای
 بى تى اسو بدان

چرا واع حالا؟!😂


اگه وقت کنم حتما

اھنگ خارجی گوش میدى؟؟؟
the-hi-kpop.blog.ir
اھنگ دارھ عالىىھ^^

براBTSو بلک پینک رو بدان^^

نه زیاد

مگر اینکه برای مسخره بازی و این حرفا باشه

میدانم کجاسا جدی نگیر

می‌دونم بابا :)

ھان


+_+

نمی دونم چی بگمممممممم^^
امرىکا کجاس دیگه؟؟؟(مثلا اسیاسى نیستم)


اون دوستمون فرمودند تاریخ کشورتو(ایران رو میگه) بخون

از بهترین پستای وبت

با همین پستا تهش میریم تو گونی

عالی.
واقعا عالی.چندین تا از همینا چاپ کن برو بنداز درخونه ها،مدرسه ها و مسجدا بلکه یک تلنگری بخوره.
:(

:)))

خانوم خانوما :) ۰۱ بهمن ۹۷ , ۰۰:۲۱
گل گفتی...
ماداریم به کجامیریمو خدامیدونه:(
عالی ای پسر:)

:)))

اسرافیل مهدوی ۳۰ دی ۹۷ , ۲۳:۲۱
سلام.

بنده نگفتم شما برید تاریخ بخونید تا وضع مملکت درست بشه.
قطعا با خوندن صرفِ تاریخ این کشور درست نمیشه.
منظورم این بود که تاریخ معاصر ایران را بخونید تا بدونید که این شعار ها بی مورد و بی ربط نیست و ریشه در تاریخ دویست ساله ایران دارند.

کیفیت و نوع رابطه ای که امریکا با ایران برقرار کرده بود، خیلی با روابطی که دیگر کشورها با ایران داشتند فرق می کنه.

البته مرگ بر امریکا فقط در حد حرف نمونده. کارهای زیادی علیه امریکا انجام شده.
تحولات خاورمیانه فقط یه نمونشه.

بنده نگفم تاریخ 7000 ساله ایران رو بخونید. عرض کردم تاریخ معاصر. نهایتا 200 سال گذشته. اونم نه همش. فقط مقاطعی که ایران با امریکا در ارتباط بوده.

اتفاقا الان تمام احزاب و گروه های سیاسی، نخبگان، اساتید دانشگاه و ... به این نتیجه رسیدن که علت اصلی مشکلات کشور تحریم ها نیست. بلکه کم کاری مسئولین هست (تحریم ها اثر دارند ولی عامل اصلی نیستند). که بنده عرض کردم در این مورد با شما کاملا هم نظرم.

انتظار دارید چکار کنیم؟
هر کسی توی هر سمتی هست باید به این شعار عمل کنه.
حالا یه عده کار نمی کنن دلیل نمیشه که هیچ کس کار نمیکنه. کارهای بزرگی در راستای این شعار انجام شده. عرض کردم که تحولات خاورمیانه یه نمونشه.

عذر خواهی بنده رو بپذیرید ولی همانطور که عرض کردم اشکال حرف های شما اینه که، دو پدیده و دو اتفاق و دو مورد که ارتباطی با هم ندارند رو با هم خلط کردید (فساد مسئولین و شعار مرگ بر امریکا). شما دچار خلط مبحث شدید.

در اینکه برخی مسئولین فاسدند که هیچ شکی نیست و حرف شما هم در این زمینه کاملا درسته.
اما علت ربط این مسئله با شعار مرگ بر امریکا از جانب شما رو متوجه نمی شم.

پیشنهاد بنده اینه که بهتر بود در دو پست جداگانه هر کدام را (فساد مسئولین و شعار مرگ بر امریکا) بررسی می کردید و دلایل خودتون رو به صورت مستند و مستدل در چهارچوب یک بحث علمی مطرح می کردید. وگرنه ابراز احساسات چیزی رو حل نمی کنه.

در نهایت باز هم عرض می کنم در مورد شرایط بد کشور و فساد برخی مسئولین با شما هم عقیده ام. اما فکر می کنم که بین این دو و شعار مرگ بر امریکا ارتباطی وجود ندارد. و باید هر کدام به صورت مستقل و جداگانه و در یک سیر تاریخی و علمی بررسی شوند.

دوست عزیز مشکلات اقتصادی یقیه همه رو گرفته. ولی باید با این پدیده به صورت عقلانی برخورد کرد. احساسی مواجه شدن با چنین مسئله چند وجهی و پیچیده ای منجر به ارائه راه حل نمیشه.

با این حال از بحث با شما لذت بردم.

من به تو پیشنهاد میدم تاریخ 7 هزار ساله رو بخونی
ببینی چی بودیم چی شدیم
ببینی بی لیاقتی وزیران درباری و لهو و لعب آنان...
===============================================
یه سریا هستن هرچی میگی میگن چرا 2 تا موضوعو با هم قاطی میکنی
سری پیش گفتم بازم میگم شعار رو نقد میکنم چون همه ش حرفه همه ش لب و دهنه
اگه مرگ بر آمریکا غلط میکنی مریم میرزا خانی رو ممنوع الورود میکنی تو آمریکا بمونه
اگه مرگ بر آمریکا غلط میکنی اینقدر چوب لا چرخ ملت میکنی پناهنده میشن آمریکا
اگه مرگ بر آمریکا غلط میکنی زیر ساخت نمیسازی دانشمندا میرن آمریکا اونجا خدمت میکنن
اگه مرگ بر آمریکا...
مسئولای ما یاد گرفتن مرگ بر این مرگ بر اون پست برو بالا بیشتر بچاپ بیشتر بخور بیشتر بدزد
کوشن مهدی باکری ها و باقری ها
کوشن ابراهیم هادی ها و حسین خرازی ها احمد علی نیری ها؟
داداش من
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه
مردی؟ برو وسط میدون بجنگ
بگو مرگ بر آمریکا تا پای جون پای حرفت باش
فکر کردی میگن زیارت عاشورا لعن داره بغض رو زیاد میکنم تو به هرکی لعن بگی باشد زیاد میشه له میکنی؟!
مرد عمل باش
====================================
این وبلاگ هم حوزه علمیه نیست که من هی پست بزارم جماعتی جمع شیم دور هم مباحثه کنیم
من نظرات خودمو میزارم
چیزی که حس میکنم و از عمق وجودم میاد

نیلوفر کیانی ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۴۰
🤔🤔🤔🤔
نفهمیدم اصلا مطلب خیلی طولانی بود !

فدا سرت :)

اسرافیل مهدوی ۳۰ دی ۹۷ , ۲۰:۳۸
سلام و عرض ادب.

1- پست شما رو کاملا و خط به خط خوندم
2- بنده مجردم و مطمئن باشید وضع مالی بنده از شما خیلی بدتره (ندیده میگم)
3- بنده در ایران سکونت دارم
==================================================
4- تا نیاز رو چی تعریف کنید؟
اگه منظورتون، نیاز برای کسب پول و مقامه که خیر.
اما همانطور که شما فرمودید «بنده به این جمله نیاز دارم» هیچ، بلکه «کل مملکت به این جمله نیاز دارند»
==================================================
مردم ایران کمترین شناخت رو از امریکا دارند در صورتی که امریکا کشوریه که بیشتری تاثیر رو (در زمینه سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و ...) روی ایران گذاشته. برخوردهای ایران و امریکا بیشتر از هر دو کشور دیگری هست که فکر می کنید.
پس شناخت امریکا ( چه برای عوام و چه برای خواص) ضروریه.
==================================================
شاید یه عده جمله «مرگ بر امریکا» یا «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» رو بدون پشتوانه علمی و ادبیات نظری بگن. اما «به تجربه» بهشون ثابت شده که باید «مرگ بر امریکا» و «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» رو هر روز تکرار کند.

بنده شما رو دعوت می کنم تاریخ معاصر کشورتو (ایران رو میگم) حتما بخوندید.
==================================================

اما در مورد مطلبی که پست کردید.

مخاطب این مطلب دقیقا کی بود؟؟!!
هدفت دقیقا نقد و تخریب و حمله به کی بود؟؟!!

جسارتا، چند تا موضوع رو با هم قاطی کردید که هیچ ارتباطی به هم ندارند.
 اگه هدفتون نقد مسئولین بوده که این اتفاقا حرف کل مردم مملکته. اما این نقد چه ارتباطی به امریکا دارد؟!
امریکا جای خودش، نقد مسئولین هم جای خودش.

شما خواستید فساد مسئولین رو نقد کنید. ما هم این نظر رو داریم. اما چرا شعار علیه امریکا رو نقد می کنید؟!
این دو چه ربطی به هم دارند؟!

کل حرف بنده اینه:
فساد مسئولین چه ارتباطی به شعار مرگ بر امریکا دارد؟


من مخالف تاثیر آمریکا نیستم

من میگم این مرگ بر آمریکا ها کوش؟
همه ش حرف؟
مرگ بر آمریکا بریم مذاکره؟
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه تحریم میکنه این میشه وضع مملکت؟
اتفاقا همه اینا به هم ربط داره
من راجع به کشورم (ایران رو میگم) خوندم و خواهم خوند
این تاریخ 7 هزار ساله اینقدر هست که حالا حالا ها زمان ببره خوندنش
ولی خوندن تاریخ وضع الان مارو درست میکنه؟
من تاریخ بخونم دانشگاه های دنیا ایران رو از فهرست سیاه شون در میارن؟
من تاریخ بخونم اون مادری که شب با بغض میخوابه چون نون ندارن بخورن با این وضع مملکت درست میشه؟
من تاریخ بخونم آینده م تامین میشه؟
من تاریخ بخونم میتونم دیگه به این فکر نکنم نکنه یه وقت وقتی خواستم برم خونه یه دختری رو بزنم با اطمینان بگم خوشبختش میکنم؟
من تاریخ بخونم بچه م با امنیت کامل بزرگ میشه؟
من تاریخ بخونم ...
شعار علیه آمریکا رو نقد کردم چون همه ش حرفه
خود شما چیکار کردی که آمریکا نتونست هیچ غلطی بکنه؟
مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا تموم شد؟
فعلا که پیرمونو در آورده

اسرافیل مهدوی ۳۰ دی ۹۷ , ۱۹:۱۶
«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»

مرگ بر امریکا

۴ حالت داره یا نخوندی پستو

یا اینکه اینقدری داری که بچت و بچه ش رو سیر کنی
یا اصلا ایران نیستی
یا نیاز داری به این جمله

چند دقیقه هست دارم فکر میکنم چی بنویسم که دلمو خنک کنه 
هیچی به ذهنم نمیرسه 
واقعا اینده گنگی داریم 
قراره چی سرمون بیاد؟

پرایدی که بابای من خرید ۵ تومن من باید با همون کیفیت حتی پایین تر بخرم ۴۰ تومن(قیمت الان)

و ا ر و نا ۳۰ دی ۹۷ , ۱۸:۵۵
👌👌👌👌👌 بچه تربیت کنیم؟ بیخیال بزرگترین لطف اینه تو این مملکت دنیا نیاریم کسی رو! 

حله 

ولی به هرحال کاره دیگه یهو اگه شد جان هرکی دوست دارید درست تربیتش کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان