نظر شما؟!

۱۲۲۶ پست من براتون نوشتم

حالا شما نظرتون نسبت به من و وبلاگم رو توی چند کلمه خلاصه کنید :)))

۱۴ لایک :)
همینکه از ذهنت مینویسی از خاطرات و افکارت باعث میشه وبت دوست داشتنی باشه:)

مرسی عاقا :))))


+چقد از صبح دنبال انرژی مثبت بودم :)

آقای سر به هوا :) ۰۲ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۳
منکه دنبال کننده ثابتت نبودم ولی برات ارزو موفقیت میکنم فقط:)

قربانت عزیز :)))

خط خطی و باهال. مطالبم که دیگه نگو

:)))

چشمت سلامت گل پسر

http://aramevahshi.blog.ir/post/این-داستان،-دعوت-گیرون

رو چشم :)))

خط خطی و زیبا

چاکریم

اممممم!
اھا 1بچھ دوازدهمی تست بزنی ک خیلى خوبه

ى وبلاگ دارھ با ى نویسنده عالی + قالب قشنگش

کلا 20تھ20تى

:)))




دمت گرم :)))

سلام 
خودتون: جیمی نوترون
وبلاگتون: ربات جیمی نوترون
(البته انمیشن شناس‌های محترم معتقدا اسم جیمی نوترون هم مشابه اسم شما بوده فقط تلفظ اسمتون به زبان انیمیشن تغییر میکنه) 

سلام :)

:))))
رباتش رو حقیقتا یادم نیس :)))
جیمی با محمد خیلی فرق نداره؟! :/

من تو سایت زبان رمزی به عنوان نویسنده کار میکنم و اونجا در مورد آموزش زبان انگلیسی مطلب میذارم. گه گاهی هم به وبلاگ ها سر میزنم و مطالبشونو میخونم و دوستهای جدید پیدا می کنم. خوشحالم با وبلاگ جالب خط خطی و شما آشنا شدم. موفق باشید

چاکریم :)))

پست های سیاسی و اجتماعی که خیلی کم میزارید رو دوست

:)))

مرسی بابت نظر :)

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۱۱ بهمن ۹۷ , ۰۸:۳۳
بچع خوبی هستی و البت یکمـ بیمعرفت...

دنبال زندگی روتین و عز جهان و عالم فارغ....#تو ووبلاگت

در کل جفتتونو میشع تحمل کرد...خخخ


چاکرم :)))

D:
:)))

خوبه که پستات کوتاهه،..بعضی وقتا مبهم مینویسی..
بعضی وقتا هم مارو سرکار میذاری،مثل اون جریان زیر بارونه😂
گاهی وقتا هم بی پرده سیاسی مینویسی
..اووم
دیگه هیچی

:)))

عاقا بخوام یه اعتراف بکنم خیلی وقتا سر کار میزارم خیلیا رو به خاطر همین الان یادم نیست کدومو میگی D:
اینقدر پشت پرده بودیم اینجوری شدیم دیگه...
:))

در حد یه پستی که من خوندم جفتتون گل و خوبید:)

چاکر پاکر :)))

سرباز گمنام ۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۳:۱۹
خخخخ
واای دیگ بد تر

:))))

سرباز گمنام ۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۳:۱۵
سلام
عالی 
ریاضیات کنکور تست قلم چییی

سلام :)

فدایت
ولی من گزینه ۲ میدما :)))

دختری از جنس باد ۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۳:۰۰
نمیدونم:/
اجغ وجغی

حله 😂😂😂

فقط زمان برنامه بیشتر باشه (الکی)

راستش از پخش اجازه نمیدن :)))

منم بابا:| ۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۲:۴۸
من همچنان پیرو صحبت هامون تو نمایشگاه و سکانس کوبیدن دست به پیشونیم و دیالوگ یواااااش از  سعید،  میگم:حیف خودت نیست با همچون ادمایی حشر و نشر میکنی واقعا؟:| 

با چه آدمایی؟!

دختری از جنس باد ۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۲:۳۷
کنکور
خنده
اجغ وجغ

۲ تا اولیش اوکی

سومی چی چیه؟! :/

توقع داشتى چى باشه مگه !:
عوض که نکردى اخر 

عوض کردم دیگه :)))

محسن رحمانی ۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۲:۰۷
توکارات همیشه به خدا توکل کن.

چشم :)

دیدمو نسبت به وبلاگت میتونم تو چند تا کلمه خلاصه کنم 
المپیاد 
ریاضى 
پرسپولیس 
کل کل 
دربى 
قلم چى 
پست هاى پى در پى و کوتاه

D:

باز خدارو شکر همین بود :)))
اصلا پستو عوض میکنم :)))

تمنایــ وجــود ۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۱:۳۷
ایولللللل باباااااااا 

:)))

ای خدا ...

سلام :)

سلام :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان