اخراج هفتگی و ارجاع به حراست آموزش و پرورش

دلیل؟!

کتک کاری و بد بیراه نثار کردن به معاون انضباطی مدرسه

_______________________________________________

منو برده دفتر میگه فردا بابات بیاد مدرسه باید توجیهش کنم

+بابای من بیکار نیست هر وقت حال داشتید باشید مدرسه بیاد، اومده بود توجیهتون کنه نبودید

-همینی که گفتم

+منم همینی که گفتم

--بخشید از بابای شما اجازه نگرفتم برا جلسه معاونین منطقه

+حالا این دیگه مشکل من نیست

[برگشت اونور]

مثلا تو دلش گفت باید از هر کس و ناکسی (دقت کنید ناکسی) اجازه بگیریم برا کارامون

+چی گفتی؟!

-به تو مربوط نیست

[دیگه کنترل صدا از دست رفت]

+مرتیکه ناکس خودتی و هفت جد آبادت، نیم متر قد داری ۱ ساله هی زر زر زر زر هرچی گفتی هیچی نگفتم تو غلط میکنی راجع به بابای من اینجوری حرف میزنی (انصافا هم ۱ متر نهایت یک و نیم متر قد داره، کلا تا سینه منه)

[مشاور و دستیارش و سرایدار میان تو]

+فهمیدی الاغ؟ فهمیدییییی؟

-اون نبود بچه ش این نمیشد که

من؟!

دیگه منِ دیوونه رو زمین نبودم که ته ته جهنم بودم

یه لگد زدم زیر میز مانتیور افتاد یه طرف، پامو گذاشتم پشت میز هل دادم که مشاور کشید اینور و از دفتر هلم داد بیرون

بعد از نیم ساعت و خوردن ۲-۳ تا قرص که نمیدونستم چیه و یه لیوان آب قند رفتم سر کلاسِ حسابان

[فکر کنم قبلا هم گفته بودم این معلمه سگه و جرعت جیک زدن نداریم سر کلاسش]

اومد جلو در کلاس گفت استاد اگه اجازه هست بگید فلانی بیاد بیرون

گفتم نمیام وسط کلاسه

گفت با اجازه اومد تو دست انداخت یقه م

دیگه واقعا به صورت غریزی خوابوندم زیر گوشش و بازم دعوا شد (نگو بابام پایین بود اومده بود منو ببره دفتر پیش بابام)

هیچی دیگه قشنگ که ماجرا رو گفتم بابامم کلی بارش کرد و برگه اخراج من توی کیف بابامه الان :/

۷ لایک :)
شت! یکم ملوتر برخورد میکردی!

آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب :))

 حالا که این اتفاق افتاده،سعی کن ذهنت و آروم کنی و بهش فکر نکنی....تمرکزت رو درست باشه...فقط چند ماه دیگه مونده بعد خلاص میشی 
حتی اگه لازم شد برای آرامش خودت و اینکه دیگه زر زر نکنن معذرت خواهی کن همه چی تموم شه بره پی کارش

تقریبا تبدیل شده به سوژه خنده مدرسه :)))

یه همچین دانش آموزان خوب سمپادی ای هستیم

آقای هرمیت ۱۵ اسفند ۹۷ , ۰۳:۲۹
بسیار زیبا بود
به نظرم ارزش اخراج شدنو داشت! :)
اصن گوه میخوره به بابای تو فوحش میده اومدم تهران زنگ بزن بریم ببافیمش :/
(اعصاب وی نیز خط خطی بود ، سعی میکند جلوی فوران احساسات خود را بگیرد D: )
ولی خب واقعا توهین به والدین از طرف کادر مدرسه کار خیلی زشتیه از لحاظ کلی که کار بدیه نمیگم از لحاظ جایگاهی که اون فرد توشه میگم

:/

۱۰۰ درصد :)
تموم شد و رفت
(ولی احساساتت رو میفهمم)
هر جایگاهی باشه برا خودشه
برا من اندازه مگس هم ارزش نداره

چقدر خشنی تو :/ آروم باش، نفس عمیق...
اخراج هم باحاله ولی ;)

+ برو سر درس و مشقت. :|

دلتون میاد؟!

بچه به این گلی :)


+چشم :)

وحشی بازی نبوده اتفاقا.
حق طرف بوده.
بالاخره باید یاد میگرفته که با هرکی هرجور خواست صحبت نکنه.
و شما یادش دادی :)

اون اگه قرار بود یاد بگیره...

ولش کن میریم تو گونی الان :)

تمنایــ وجــود ۱۴ اسفند ۹۷ , ۱۷:۳۷
میدونم بابا...خوب همه سر خانواده هاشون غیرت دارن و رفتار توهم طبیعتا باید همین میبود ولی خیل ترسناک میشی وقتی عصی بشی

:)))

ناظم ما؟:))) ببین! ما از اونجایی که بچه شاهدیم _ با لحنی که یعنی بدش می اید_ تو مدرسه مون به بچه ها از گل نازک تر گفته نمیشه. 
هممممممممممه باهم رفیق و خوب و مهربونن(اعضای کادر با بچه ها) ولییییی، اکثرشون دزد تشریف دارن:) 

+کله خر نشو دوست من:) شمشیر غیرت رو غلاف کرده در جیب خود نهاده. من متوجهم پدرت چه قدر برات ارزش داره ولی نذار بی ارزشی ناظمتون باعث بشه موفقیت هات با تاخیر مواجه شه. کنکور ندی چون اون احمقه و حالا تو میخوای دهن یه احمق رو صاف کنی؟ 
کنکور بده برادر من. بعد کنکور اصن شیشه ها خونه شو میاریم پایین:| :| :)
والسلام و علیکم و رحمت الله و برکاته. 

رابین هودن پس 😂😂😂


+میدونی چیه؟!
من هیچی نگفته بودم تا برسم به الان
از شنبه ای که گذشت تا جمعه مدرسه ما حالت خدافظیه بعد مدرسه تموم میشه :)))
درس هارو همه معلما معلما تموم کردن و از شنبه بعدی مدرسه اردو میشه تا روز کنکور
ینی به عبارتی نه اون نه مدیر و نه حتی آموزش و پرورش هیچ غلطی نمیتونن بکنن چون علنا مدرسه تموم شده :)))
اون جمله منم صرفا تهدید بود که بابام پیگیر تر باشه :)

موافقم. اما طرز جنگیدن فرق میکنه. ضمن اینکه دبیرستان و راهنمایی هم باهم فرق میکنن.
:)

قبول دارم من یکم وحشی بازی در آوردم ولی خب نفس کار همینه :)))

بهت کاملا حق میدم ، اما یه وخ برات دردسر درست نشه مخوصا اینکه گفته به اموزش و پرورش گفتن و اینا از اینا هیچ چیز بعید نیستا :/ 
براى اولین بار تو تمام سال هاى تحصیلیم ناظممون فوق العادس اصن یه چى میگم یه چى میشنوى براى شما هم از این ناظما بفرسته :)

دیگه دیره بخواد بفرسته😂😂😂

خدا زیادش کنه

یه ذره آروم تر ، جومونگ بدبخت کجا این کار رو میکرد 

این تیکه هاشو وزارت ارشاد حذف کرده بود، بد آموزی داشت 😂

فیلم اکشن بود ؟

یه چیزی تو مایه های جومونگ یا مختارنامه ای چیزی بود :)))

محمد جان. دوست من! صرفا یک امسال رو سعی کن از حاشیه خارج شی. گوربابای هر کی داستان درست میکنه شما سعی کن عقب وایسی بذاری تموم شه. بعد کنکور باهم میریم همه این ادما رو از وسط نصف میکنیم. 

واقعا دنبال حاشیه نیستم

توی این دنیا و زمین و زمون اگر قرار باشه تا آخر عمر خدارو به خاطر بهترین چیز هایی که بهم داده شکر کنم یکیش زبونمه و اون یکی بابامه
هرچقدر هم شر و شور باشم دنبال دعوا و این بچه بازیا نیستم که
فقط وقتی یه مفت خور ساندیسی که n سال زیر سایه سپاه پاچه میگرفته اومده داره زر زر میکنه (اینش هم به درک) دیگه نمیزارم به بابام حرفی بزنه که
من به بابامم گفتم 
گفتم یا خودت جمع و جورش میکنی قضیه رو
یا قید کنکورو میزنم میزنم دهن مهنشو میارم پایین :)

(فکر کنم وقتشه ناظمتونو معرفی کنی)

خخخخخخخخخخ افرین 

:)

تمنایــ وجــود ۱۳ اسفند ۹۷ , ۲۰:۰۷
اخراجججججججج؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ترسیدم ازت که چقد خشنی تو لنتی

من کلاسام رو میرم @_@

نه بابا :)))
اصلا اینجوری نیستم
کسایی که دیدن میشناسن منو حداقل :)
نه اینکه هیکلیم نه لاتم نه زنجیر دور انگشتم میچرخونم نه خالکوبی دارم نه جای چاقو هست رو بدنم هیچی :)
یه بچه سر به زیر ولی حق توهین به کسی نمیدم :)

حـ . آرمان (استاد بزرگ) ۱۳ اسفند ۹۷ , ۱۸:۴۵
نظری ندارم
:)

خسته نباشی :)

O_o
تفاوت فاحش بین مدارس دخترونه و پسرونه😕
+ کاش یه فیلمی چیزی میگرفتن از صحنه😮

نه اصلا فکر نکنم بحث اینا باشه

تصورم اینجوریه که اگر به مهم ترین چیز های زندگی یه دختر هم توهین کنی بهم بریزه و باهات بجنگه حتی بدتر از پسر...
+تو تاریخ سمپاد موندگار شد :)

ایول کتک
یه توک پا باید به مدرسه ما هم بیای:|

اینور دک و دهنم صاف شده دیگه حس هیچی نیست ^_^

حسن مجیدیان ۱۳ اسفند ۹۷ , ۱۶:۵۷
کار خوبی کردی...

:)

حدس من اینه که بابات پولداره تو اینهمه بیخیالی البته احتمال دیگه اینه که دارن لوست می کنن:))
حدس دیگه هم اینه که کلا زیاد درکی از بحران نداری:))
یه چیزی که این وسط نمی فهمم باباته:/ خدایی هیچی نگفت وقتی دهن طرفو سرویس کردی؟

نه خداوکیلی اصلا اینجوری نیست، لوس هم نمیکنن من سر مامانم با عمه م دعوا کردم وسط ختم مامان بزرگم و بابام هیچی نگفت، فقط گفت خداروشکر الان میدونم سرمو بزارم زمین پشت مامانت خالی نمیشه

من هرچقدر رابطه خوبی با خونواده م نداشته باشم کسی چرت و پرت بگه یه انگشت میندازم اینور دهنش یه انگشت اونور از وسط جر میدم :)))
چی میخواد بگه؟!
مثلا بگه پسرم چرا واینستادی تا هر چی دلش میخواد بگه؟!
یا بگه چرا واینستادی اونجا که یقه ت رو گرفت جلو بچه های کلاس کشون کشون ببرتت بیرون؟!
بیا قبول کنیم حق با منه
منم کلاس هامو میرم میخوام بدونم کی میخواد جلوی کلاس رفتن منو بگیره

ایول:|

اخراج؟!

علیـــــ ََ ۱۳ اسفند ۹۷ , ۱۶:۱۹
:|

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان