جوابی که از حراست گرفتیم :))))

در کنار تمام خوب و بد های آتش نشانی یه خوبیش اینه که آشنا زیاد داری

خیلی خیلی زیاد

توی هر پست و منصبی

نتیجه ای هم که امروز آشنامون زنگ زد به بابام گفت اینه که آقای «ب» که همه جور بلایی سرش اومد دکمه خدافظی شو میزنه از مدرسه و سمپاد

من برمیگردم سر کلاس (که خب توی این هفته هم میرفتم و فرقی برای من نمیکنه)

و بهترینش اینه که ضرر و زیان عقب افتادن از درس از اول سال گرفتم و ۲۰ جلسه کلاس خصوصی (یک ساعت و نیم) با معلم های خودمون که کمترینشون ساعتی ۴۵۰ تومن میگیرن گرفتم

که هزینه ش شد حدود ۱۵ میلیون تومن :))))))

حالا شب عیدی هی بزن تو سرت منم میرقصم عشقم :))))

+دیشب خواب مشهدو دیدم :(

دلم خواست +_+

++

ای کسی که تازه منو خاموش دنبال میکنی

بیا رخ بنما

۵ لایک :)
ساعتی۴۵۰!مگه کجا درس میخونید چه خبره

دبیر تاپه دیگه :)))

سلام 
من نبودم چ خبرا شده!
خوبى!




سلام :)

به جز این دو تا پست هیچی :)
قربانت تو خوبی؟!

آقای هرمیت ۱۸ اسفند ۹۷ , ۰۳:۰۴
15 میلیونو اون میده؟ :/
برگ هام

اوهوم :)))

امیدوارم بده به خودت :دی 

باشه حتما :))

منم امیدوارم :)))


:)

محسن رحمانی ۱۷ اسفند ۹۷ , ۱۸:۳۵
خوب چه ربطی به آتشنشانی داشت اون وقت؟

عشقت کیه؟

ان شاالله قسمتت بشه بری.

فک کنم ربطشو نوشتم :///


کسی که قراره ۱۵ میلیون خرجم کنه :)))

قربانت همچنین

چه تضمینی وجود داره که بده؟ '_' 
به نطرم بگیر بذار تو جیبت :دی 

نه نگرفتمش :/ خسته‌بودم :| 

نده دیگه با معلما در میافته

من که از خدامه :)))
به شرط اینکه بده به خودمون


بگیر به دردت میخوره

باز شماها نشستین بغل هم سمپاد سمپاد کردین؟ ایش ایش ایش. 

# نیمه خالی لیوان را در حلق ها فرو کنیم

ها؟! :/


# :/

الان یعنی ۱۵ تومن گرفتی؟؟ o__O

به معلمامون میده

شایدم به بابام بده
نمیدونم چی و چجوری ولی میدونم باید بده :)))

+میکرو طلایی رو گرفتی؟!

علیـــــ ََ ۱۷ اسفند ۹۷ , ۱۳:۵۸
15 میلیون
من دیگه حرفی ندارم :|

:)))

#ژن-خوب
#ضوابط
#دست-های-پشت-پرده
ولی خوبه که سایه‌ی همچین آدم سخیفی از سمپاد شد. :))
خب حسابی اعصاب‌خردیا رو جبران کن و بخون. :))
موفق باشی. ^ــ^

خواب‌های مردم، خواب‌های من!! خواب دیدم رفتم توی تیلاکوئید. ://

#ژن_خوب اگه برای ما کار ساز بود اونقدر واضح حق المپیادمو نمیخوردن :)


:)))
چشم چشم :)))


هوس کردم اصلا :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان