به قول رفیقمون دنیای من همینیه که هست و عوض نمیشه، ناراحتی؟! دکمه

ما یه سال این کینه هارو نگه نداشتیم که دم عید بریزیمشون بره که

اتفاقا تجدید میثاق میکنیم یادمون نره دهن مهن کیا رو باید به هر نحوی سرویس کنیم

دو روزه شروع کردم از شماره های گوشیم دارم یه لیست میگیرم «کسایی که باید بهشون عیدو تبریک بگم»

سر جمع ۱۰-۲۰ نفر شدن :/

۸۰ درصدشونم به زورن -_-

بعد میگن چرا اینقد تو خودت میری

خب مومن تو خودم نرم تو تو برم؟!

+دارم تست قرابت میزنم رسیدم به مفهوم رازداری عاشق

میگه یه بیت شعر که یادت افتاد رو بگو

میگم: «اونقد قلبم قبره که راز تو توش دفنه»

پوکر نگام میکنه

همینقدر تباه...

۸ لایک :)
سلام
عیدت مبارک

^^زوریم نىست

سلام :)))

عیدت مبارک :)))

یه سریاشون هستن :(

باز تو خوبی:|

نوکرتم :)))

بهشون سر میزنم
خیلی با پیام میونه ندارم
البته امسال مجبورم پیام بدم چون نمیتونم به خیلی ها سر بزنم

منم دقیقا بحثم همینه :)))

من که به هیچکس پیام نمیدم

بعضیا باید بدونن یادشونی :)

حتی سر ماندگاری عاشق بر عهد اولین چیزی که یادم اومد «اما تو کوه درد باش، طاقت بیار و مرد باش» بود
نابینا بودن عاشق در مقابل عیب های معشوق « تو خودت قند و نباتی، شوکولاتی شوکولاتی»
بازم مستفیز(مستفیظ، مستفیض، مستفیذ، مسطفیز، مسطفیظ، مسطفیض، مسطفیذ، مثتفیز، مثتفیظ، مثتفیض، مثتفیذ، مثطفیز، مثطفیظ، مثطفیض، مسطفیذ، مصتفیز، مصتفیظ، مصتفیض، مصتفیذ، مصطفیز، مصطفیظ، مصطفیض، مصطفیذ)تون میکنم از این مباحث

مرسی دکتر


+مستفیض درسته فرزندم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان