از اتفاقاتی که بعد از اضافه شدن اسم سپاه به لیست گروه های تروریستی خواهد افتاد

ما پسرایی که سربازیمون رو توی سپاه ممکنه بگذرونیم(گذرونده باشیم) دهنمون برای گرفتن اقامت اروپا هم سرویس میشه چه برسه به امریکا

۱۰ لایک :)
حصـــــــcafeh.blogـــــین .. ۲۷ فروردين ۹۸ , ۲۳:۳۶
ب نکته باریک و ظریفی اشاره کردی :)
اما ما کجا خارج کجا

اونقدرا هم باریک نبودا :///

کی گفته جرمه؟!
برای اونهایی جرمه که میخوای بری اقامت بگیری
احمدی روشن و کی شهید کرد؟؟؟؟
فکر ابادی مملکتت باش پسر 
اینده رو شماها میسازید

جرم نبود اینقدر علم بی ارزش نبود :)))

جرم نبود امثال میرزاخانی و ثابتی ها ممنوع الورود نبودن

یهو یاد جمله امام خمینی افتادم که گفت «امید من به شما دبستانی هاس»

به این فکر نکرده بودم‌

الان فکر کن...

دهنت سرویس ترامپ:/

یه همچین چیزایی

شما سربازی رفتین سپاه؟
معدل هفت؟ داریم یعنی؟
D:

من امسال کنکور دارم هنوز خدمت نرفتم...

با اجازتون 😂😂😂

کی گفته با یقه بستن میشه رفت بالا، ببخشبد اینو میگما ولی توهم زدید. شاید باشه همچین چیزی ولی همه که اینجوری نیستن.همه اونایی که بالان ایتجوری نرفتن بالا.

یه نمونه خیلی خیلی خیلی کوچیکش برای بقیه ولی بحث زندگی برای من

من سر المپیاد دهنم صاف شد صب تا شب جلو در باشگاه بودم که هرجور شده اون برگه منو بیارن بیرون من ببینم دقیقا چجوری صحیح کردن که نمره پایین تر از من قبو شده من قبول نشدم
نیاوردن
یه روز یه حاجیه اومد
۵ دیقه رفت تو
اومد بیرون با یه نامه دستش
رفتن برگه رو در بیارن :)
این میشه حق خوردن
شاید کسی نباشه بتونه درک کنه وضعیت منو بعد از المپیاد ولی خب...

😂مهسا😂 اا ۲۷ فروردين ۹۸ , ۰۱:۰۲
:)) 

:)

حـ . آرمان (استاد بزرگ) ۲۷ فروردين ۹۸ , ۰۰:۴۲
کلا برای گرفتن اقامت در همه جا به مشکل میخورن :)

هرچی به ما رسید وا رسید

اینم روش

بمونید کشورتون و اباد کنید
چیه یاد گرفتید تا یکم زرستون خوب میشه معدلتون میره بالا توهم رفتن به اروپا و امریکا میزنید
والااااا

من معدل پارسالم شد ۱۷

معدل پیارسالم شد ۷ :))))
از نظر معدلی هیچ گلی به سرم نزدم
ولی موندن تو کشوری که آباد کردنش جرمه...
نمیدونم والا

اروپا و آمریکا چه خبره که میخواید اونجا اقامت بگیرید؟!!!

حداقل حداقلش اینه با یقه بستن نمیری بالا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان