سنجش فردا

دیگه از هرچی امتحانه بریدم و خسته شدم

۱۱ لایک :)
امتحان میگیرن برای اینکه به حوزه نهایی معرفی مون کنن:/

اصلا نمیفهمم ینی چی :/

من ادبیات رو با انگیزه حداقل 70% زدن نشستم سر ازمون 
فک نکنم تا بالای پنجاه رفته باشم:| 
دفترچه سوالم رو جا گذاشتم کارنامه هم که هنوز نیومده گویا! لذا نمیدانم

+محمد:/ باورت میشه فردا امتحان معرفی هویت دارم؟ 

یکی از بچه های ما ادبیات رو میخوره ها

میخوره
بعد اون میگفت سخته :/



+ چی هست؟! :/

نگو عربی که من شطرنجی میشم! 


+منم پیاده تا مترو رفتم یه چرخ ریزم زدم. 

+محممممممد! ادبیاتششش! من برگام ریخته بود واقعا!

چرا؟!


+بعد آزمون لازم بود

+چند درصد زدی ادبیاتشو؟!

خواستم تاکید کنم محمد ما خودش منبع سوال برادر! بساط خود را جای دگری پهن نومای

+از ازمون اومدم، سه ساعت و چهل و چهار دقیقه خوابیدم، بیدار شدم دیدم سردرد و کوفتگی وحشتنااااااک:/ که خب فاک:/

+ لزمون کجا بودی ممد؟ من تو وصال بودم برگشتنی هی چشمم دنبالت بود

عربی یادته؟! 😂😂😂😂


+من کلا پیاده برگشتم با بچه ها بودیم اینقدر خندیدیم که نگو و نپرس

+بهارستان
من یه سر زدم انقلاب ولی زیاد نچرخیدم

++ادبیات و شیمی شو دیدی 😐😐😐

نویسنده آشنا ۳۰ فروردين ۹۸ , ۰۷:۳۱
سخت نگیر :) تو زندگیت هم روز های سخت داری ، هم آسون:)

والا شل شدیم 😂😂😂

سلام چاره دردت منم سوالای فردای سنجش رو دارم

آفرین به تو

زورو
بتمن
پابلو اسکوبار
+
دلم نیومد نگم ولی پارسال کلید زن سوالای حسابان و هندسه و آمار قلمچی و گزینه ۲ بودم  :)))

مـا جــــــღــ🌻ــدہツ ۲۹ فروردين ۹۸ , ۲۱:۲۵
چیزی تا تموم شدنش نمونده(:
موفق باشی رفیق(:

هر آزمون برای ما تا کنکور یه یه کنکوره...

مرسی عزیز :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان