خدایا بسه دیگه😭😭😭 مگه ما شمریم؟!

پنجاه و سه-چهار روز مونده تا کنکور

علنا کم آوردم...

دیگه حتی تو مدرسه هم نمیتونم درس بخونم

نقاشی میکشم رو برگه، چوب مدادم رو تیکه تیکه از بین میبرم وسطاش هی مغزش معلوم میشه، میخوابم حتی و ...

چرا اینقدر داره تند و طولانی میگذره (تند ینی اینکه چشم به هم میزنی یه هفته میره طولانی ینی دهن مهن صاف میشه تا این ۵۰ روز تموم شه)

۷ لایک :)
کامنتا =)))))))))))

:)

خوندن وبلاگ کنکوریا مزیت بزرگیه. از این جهت که یادت میندازه همه مثل خودتن و تنها نیستی. 
بیا بغلم رفیق که وضع همممممه مون همینه. غمت نباشه پسر. به قول علیرضا درست میشه:) 

اوهوم :)))

`/_(•_•)_\`

مثلا من الان چرا بایددعربی رو برای دلم بخونم آخه؟!
چرا فیزیک و شیمی رو برا دلم بخونم آخه؟!


دقیقاااااااا چرا اخه ؟ دل نمیخواد
یه ذره شاید بخواد نه دیگ اینقددرررررر 

:)))

این خواب من و بیچاره کرد...

هعیییی...

خیلی روزای بدیه واقعا
از طرفی دلت میخواد وقت اضافه داشته باشی
و از طرف دیگم میخوای تموم شن این روزای کوفتی......

دقیقا دقیقا...

واسه همه همین طوره....واسه دل خودت بخون،به کنکور فکر نکن
روزارو نشمار
میگذره این روزا..

اصلا یجوریه نمیشه واسه دل خوند

مثلا من الان چرا باید عربی رو برای دلم بخونم آخه؟!
چرا فیزیک و شیمی رو برا دلم بخونم آخه؟!
لعنت به نوع سیستم آموزشی :/

(=میدونی که چقد میفهممت

:)

داری امید به کنکور دادنم رو افزایش میدی...!

چرا؟! :/

تو می تونی، ادامه بده
منم سال کنکور خیلی بهم سخت گذشت ولی الان که بعد چهار سال فکر می کنم بهش، میبینم شده بهترین خاطره ام :)
تلاش کردن و رسیدن به اون چیزی که می خوای خیلی لذت بخشه
کم نیار :)

باید ادامه بدم ولی خب ...

بیخیال بابا نخون خخخ

ای وای چقد با نمکی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان