از تهدید هاتون به عنوان فرصت استفاده کنید😎

از اسفند دیگه دوازدهم نخوندم فقط پایه

الان یه تهدید بزرگی هست به عنوان امتحانات نهایی

خب دو روز و نیم میشینم بلوکه ای یه کتاب رو میبندم بعد امتحان میدم و جمع میشه بره پی کارش

بتونم فیزیک شیمی رو از ۵۰ بکشونم بیارم رو ۷۰

ریاضی هم برسونم ۸۰ میخوام ببینم زبان و عربی چه غلطی میتونن بکنن😎😎😎

دینی هم ۸۰ اینطورا میزنم غمم نیست

ادبیات هم ۶۰ رواله 😎

خدایا شکرت :)

۹ لایک :)
شییییییره ممد:))))))

ببینیم چه میکنیم دیگه :)))

دینی چطور بود؟!

ولی براحتی از پس زبان بر میای...

نه به این شدت

تونستی شیمی سنجش رو بزنی؟ 
من منفی زدم فک میکردم حداقل پنجاه بزنم خیلی سخت بود 😑

فروردین رو ۲۴ زدم ولی این آخری رو ندادم

ولی اون تراز ۲۴ درصد از تراز ۷۱ ریاضیم بیشتر بود :///

امیدوارم خیلی زود  بیایم تبریک بگیم:))
به عنوان رتبه برتر :)

مرسی :)))

منم همینطور:))
امید ما به این نهایی هاست:))

ایول :)

نه دادا مهمه! بخوای ارشدو اینجا بخونی ولی دکتری یه جا دیگه حالا المانو من میدونم معدل مهمه امتیاز داره خودشم معدله دبیرستان

بیشتر از این بر نمیاد از دستم دیگه

امیدوارم بتونى واقعا 
خیلى سخته !

بهتر از بر و بر نگاه کردنه :)

من خودمو باور دارم :)

موفق باشید:)

سلامت باشی :)

پسرجان میدونی که شرط معدل برا ما چه بورسیه کشور دیگه بگیریم چه همینجا بمونیم لازمه:((( باید نمرم کااامل شه:((((
هعیییی من حاضرم همین فردا کنکور بدم انقد خوندم خسته شدمدیگههه

شرط معدل اونموقعی مهمه که تو بخوای بعد کنکور ترک تحصیل کنی
وگرنه الان جایی ازت معدل هفتم، هشتم، نهمتو میخوان؟

شیمی چجوری میخونی؟ 

حفظیات شیمی مینی گاج

مسائل شیمی گاج :)

آفنر! بالاخره بعد خودم یه انسان عاقل دیگه پیدا شد :)))))
خودشیفته هم من نیستم:))
انصافا از تهدید هویت و سلامت نهایی چجوری استفاده کنم؟؟

میتونی اون دو روز وقتی که داری برای خوندن هرکدوم رو بزاری روی یه درس دیگه بعد روز آخر بشینی بلوکه ای بخونی که فقط یه نمره ای بگیری نیافتی :)

فاطمه سادات داوری ۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۲۷
موفق باشید.

سلامت باشید :)

موفق باشی دادا.

نوکرم

اههههههههههه نهایی خیلی نکبته اعصاب خورد کن:///
رشتت چیه؟؟

همون عنوان مطلب :)))

ریاضی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان