آخرین امتحان زبان با تاخیر

خب اول از همه بگم دمشون گرم به خاطر پخش لیسنینگ که به جز اولیش که نفهمیدم چی گفت ۱۱ نمره از ۱۴ نمره قبولی رو به همه مون دادن😂

دوم بگم از همه امتحانا سخت تر بود انصافا :/

سوم هم میرسیم به معلما:

اول از همه که بگم لعنت بهت افتخاری با اون گندی که تو زبانمون زدی و کل اون ۳ سال از بدنت بیاد بیرون

سال دهم معلمم یه چشم بادومی بود نمیدونم نمیدونم اسمشو

پارسال آقای مشایخی بود

و امسال هم آقای فرید :)

از این دو تای آخر ممنونم ولی از اولیه نمیگذرم :/

من ترم آخر نوجوانان بودم توی کانون زبان نزاشت ادامه بدم و ...

۵ لایک :)
وب جذابی داری


منم کنکوریم
امتحان زبان ما سرجلسه خیلی باحال بود همه درو دیوارو نگا میکردن
تو شهر ما ن کانون زبانی هست و نه معلم خوب
فقط باید خودمون میخوندیم
حالا من یه سوتی دادم اول که لیسنینگ پخش شد من سوالای ورقه اولو نگا میکردم میگفتم چرا ربطی به سوالا نداره؟؟!!🤣😅

اولش فکر کردم میوفتم ولی دیدم خداروشکر 14 به بالا میشم
😂

مرسیتم :)))


موفق باشی :)
واسه ما حرف میزدیم😂

آورین :)

خدارو شکر بازم :)

لیسینینگ ما خیلی راحت شد دبیری که اورده بودن pause میکرد و خودشم یبار میخوند
ولی پشمامون سر سوالای دیگه ریخت

:////

اصلا من .... سر در این آموزش و پرورش

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۱۷ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۰
من اخری و نفهمیدم چی میگه ولی اخرش فمیدم ...اون زبان رایج ایرانم نوشتم فارسی بعدا فمیدم انگیلیسی بوده جواب....تو ایران انگیلیسی رایجه😐😐😐😐😐😐😐:\\\\\\\\\\\رایج تر از فارسی حتیییییی!!!


فحش ناموسییییی بهشونننننن😒

منم نوشتم فارسی بعد دیگم عه سیچدیم :/ نوشتم انگلیسی :/

خداییس زبان راحتتر از همه شون بود دیگه! 
عه؟ تو ام کانونی بوری؟؟ کاش ادامه میدادی...
هعی من انقد ادامه دادم جزغالم درومد ad 3 رو تموم کردم نشستم برا کنکور خوندم.
راستی کنکور زبان میدی؟؟؟

من ریچ ۴ بود ترم پاییزم نزاشت برم حیوون :(((




الکی آره

من میوفتم زبان و تامام(:

۷ نمیشی؟!

کى میشه من همچین حرفى رو بزنم یقینا اون روز جزو بهترین روز هاى زندگیم بس که من از این زبان نفرت دارم 

:)))

لعنتی :| امتحانش خیلی مزخرف بود.بچه هامون خیلی گناه داشتن وقتی لیسنینگپخش میکرد صدا خودکار نمیومد.همه نگا دیوار میکردن :دی
من خودم منتظر بودم یه سوالی چیزی عرض کنه به خدمتم که جواب بدم.یادم رفته بود برگه سوال داریم.
از دبیر زبان هفتم هشتم نهمم میگزرم:|البته.زبانم اصلا خوب نبود.از دبیر ترم پری وانمونم میگذرم.به حق انداختتم.

خیلی چرت و پرت بود کلا


+خوش اومدی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان