ینیا...

هرکسی به با مدرک لیسانس و ال و بل کار ندارم با پشت دست میخوابونم دهنش

انصافا ۲ روزه کنکور تموم شده

دقیق بخوام بگم ۴ تا پیشنهاد کار داریم :/

نمیدونیم هم کدومو قبول کنیم

بعد یارو نشسته تو خونه میگه کار نیست مملکت فلان مملکت بیسار

+

دعا میکنید بشه بهترین انتخاب رو کرد؟! :)

۶ لایک :)
همیشه منتظر یکی دیگه ایم....
بی خیال:)

چون بعضا خودمونو به بقیه ترجیح میدیم :)

:)

خب خودتون گفتید ادامه میدم...
موقعیتم گاهی باید جور کرد

خب هنوزم میگم به شرطی که شروع شده باشه

ترجیح میدم جور بشه

خب همینم خیلی مهمه
که بلاخره باشید و ادامه بدید...
صد برابر بهتر از در رفتنه:/

راه شروع شده ای میبینی؟

من فرار نمیکنم 
اگر موقعیتش جور باشه میام و کاری که لازم باشه رو انجام میدم

چرا ندارید؟
این همه الان پیشنهاد کار دارید.پس یعنی توانایید دیگه:)

آره

ولی من اینارو شروع نکردم
ادامه میدم :)
هنوز اونقدری به از خودگذشتگی نرسیدم که خودمو وقف بقیه کنم متاسفانه یا خوشبختانه

خب می سازیم..شما پایه اید؟

ما آرزومونه ساخته بشه

همه جوره هم هستیم
اما فکر نکنم اونقدری توانایی شو داشته باشم کاری رو شروع کنم

خوب من صفتی گفتم شما گفتید موافقید
هرچیزی ممکنه خراب شه..باید درستش کرد:)

خب حله پس اشتباه از خوندن بود :)

بعضی از مواقع نمیشه درست بشه باید یکی دیگه ساخت

ولی به نظر من توهینه
چون خراب شده عبارت منفی هست که وقتی برای یه کشور به مار بره میشه توهین به اون کشور

ببین

"خراب شده" نه
توی جمله <ایران خراب شده است> کلمه "خراب" مسند جمله هست:/
اونی که تو میگی "خراب شده" صفته :)

موافقم 
ولی اسمش تصمیم نیستا این...توهینه:)

:)

اینی که خراب شده توهین نیست که
شاید از نظر من حقیقته
از نظر یکی دیگه توهم باشه
از نظر یکی دیگه توهین
ولی اصل حرف توهین نیست
من فکرم اینه <ایران الان خراب شده است>

خواهش می کنم
قابلی نداشت:/

ولی فارغ از هر بحثی بیایم به تصمیمای همدیگه احترام بزاریم :)

تازه تشویقمم پس میگیرم:/

مرسی واقعا :|

واقعا که:/

:)

دقیقا
آفرین به شما..
همه فقط بلدن بگن ایران خراب شده ست:/

:)
:))
شاید باورت نشه ولی موافقم باهاشون :/

منم بدم میاد میگن کار نیست:/یارو تو خونه نشسته میناله فقط:/

:)))

دلآشفت. .. ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۵:۴۵
باریکلا : )
ارزوی موفقیت هم تو کنکور هم تو کار..✌

:)

مرسی ممنون :)

حصـــــــcafeh.blogـــــین .. ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۵:۳۲
خلاصه ی جوری پیچوندی مارو :))

اوکی شد خواهم گفت :)

حصـــــــcafeh.blogـــــین .. ۱۷ تیر ۹۸ , ۱۴:۰۷
پیشنهادات شغلی تون رو میتوینیم بدونیم؟؟:)

بزار انتخاب کنیم کارهاشو بکنیم بعدا ایشالا :)

دمت گرم بابا:))
موفق باشی:)

قربانت :)

سلامت باشی :)

+ بله البته :)

خیلی مرسی :)

ماهی کوچولوی قرمز ۱۷ تیر ۹۸ , ۰۹:۵۳
دعا می کنم 🙄😏😊

مرسی :)


+خوش اومدی :)

کسی که تواناییش رو داشته باشه، کار هم هست براش. اونم فراااوون...
بهونه است که کار نیست!
امیدوارم درست ترین و بهترین رو انتخاب کنید!

مجبور شدیم 2 تاشو بزاریم کنار...

ولی خب خدارو شکر :)

😐😐😐😐 دوتاشو پاس بده به ما 

سانتر میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان