به نام خداوندگار انتقام

آغاز گرفتن حق و سرویس کردن اونایی که حتی یه ذره اذیتم کردن

۶ لایک :)
سفره خاتون ۰۲ مرداد ۹۸ , ۰۳:۳۹
اول که این پست رو خوندم با خودم گفتم چطور میشه یه نفر به مرحله ای برسه که بخواد خیلی جدی انتقام بگیره ؛ اما یادم اومد که یکی چقدر در حقم ظلم کرده..خیلی‌زیاد!
من بتونم نامردی و پست فطرتیش رو به روش بیارم هم موفقیت زیادی کسب کردم دراین‌زمینه!

اول از همه اینکه خوش اومدی :)

D:

اگه کتک کاری هست  منم بیام برای دعوا 
سرم بدجوی برای دعوا درد میکنه 
فقط بهتون بگم که طی آمار در دعواهایی که حضور داشتم بنده همیشه نظاره گر دعوا از دور بودم 
با این جال بیام اگه نیاز داشتین بگین 
برای شما هم رایگانه

😂😂😂

نه نه اینجوری حال نمیده

لولی‌وش مغموم💔 ۲۴ تیر ۹۸ , ۲۳:۱۹
پناه بر خدا :|
من که احیانا اذیتت نکردم؟!

:)

نه آقا این چه حرفیه؟! :)

خدا به دادشون برسه ..
#لطفا_کینه_ای_نباشیم 
یکم از اذیتاشون بگو ببینم اصلا ارزش انتقام داره ؟

:)

#هستیم :)
نفس کشیدنش

نار تی تی ۲۴ تیر ۹۸ , ۲۱:۰۷
احسنت :)

:)

موفق باشید فقط کتک کاری نکنید زیاااد..

نه مطمئن باش از نزدیک نمیزنم

از دور
یجوری که حالا حالا ها بگرده و نفهمه از کی خورده D:
خود اینم لذت داره

تمنایــ وجــود ۲۴ تیر ۹۸ , ۱۹:۴۱
بزن از دم همه رو ناکار کن

چشم 😎

معلمی از جنس اینده ۲۴ تیر ۹۸ , ۱۸:۲۵
زیادی انتقام گرفتن خوب نیست!:)

ولی لازمه

پس از این به بعد باید مراقب حرفام باشم

نه😂😂😂

امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا) ۲۴ تیر ۹۸ , ۱۷:۰۱
به نام خداوند بخشنده ی بخشایشگر :)
خودتون کاری نکردید که لازم باشه خدا شما رو ببخشه ؟
اگه نیازی به بخشش دیگران ندارید شما هم نبخشید 

اونم بیاد انتقام بگیره خب :)

اگه قرار بود من ببخشم که اون لقب بخشنده برا من بود نه خدا

انقدر کینه یعنی؟

حتی بیشتر :)

ماجده کندزی ۲۴ تیر ۹۸ , ۱۵:۰۸
عجب(:

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان