الکامپ؟ ب ر ب ب

آقا امروز تصمیم گرفتیم پاشیم بریم الکامپ و این حرفا

صبحش پاشدم داداشمو بردم کلاس فوتبال و قرار شد ورش دارم بیارمش خونه بعد برم (چون کسی خونمون نبود این وظیفه خطیر افتاد گردن من :| )

ساعت یازده بود که دیننننننگ گوشیم زنگ خورد :|

کیه؟ بعله پدر هستن

جواب دادم و فهمیدم این بچه با نیم متر قد پریده هد بزن کله ش خورده تو تیرک شیکسته :|

هیچی دیگه رفتم آوردمشو این حرفا حول و حوش ساعت 2 بود زدم بیرون که برسم ببینم بالاخره چی داره

چشتون روز بد نبینه

اینقد ذهنم درگیر داداشم بود اصلا حواسم نشد که مرکز نمایشگاه بین المللیه رفتم مصلا :|:|:|:|:|:|

همینجوری هندزفری تو گوشم بود داشتم راه میرفتم حس کردم یکی داره صدام میکنه اولش فکر کردم توهمه ولی برگشتم دیدم نگهبانشه :| (کلا همه جا کلمو میندازم پایین مثل یه موجود زیبا وارد میشم)

میگه کجا میری؟

+نمایشگاه :|

-چه نمایشگاهی؟

+الکامپ دیگه

-چمران سئول

+ها؟

-چمران سئول

+با منی دیگه؟

-آره :/

+خب چی میگی؟ :|

-میگم نمایشگاه اینجا نیست باید بری چمران بعد سئول

و اونجا بود که تازه دوزاریم افتاد بعلههههههههه بوش بلند شد :|

هیچی دیگه زنگ زدم بچه ها میگن کجایی

منم میگم مصلی بعد قهقهه

عنر عنر راه افتادم رفتم بعد 2 ساعت رسیدم اونجا D:

هی خنده هی خنده

یکی از بچه هامون میگه سالها بعد برا بچه ت تعریف میکنم یه بابای اسکل داری که حرف نداره D:

+همونجا داشتم میگشتم بچه هارو پیدا کنم

یجایی بود یارو از الین لباسای کال آف دیوتی و کانتر و اینجور چیزا تنش بود

یه بنده خدایی داشت رد میشد یهو این یارو تفنگ رو برد سمتش اون بنده خدا هم خوابوند زیر گوش این بد بخت D:

اینقد خندیدم :)))

۶ لایک :)
اقاااا اینجا الکامپ هر چهار سال یه بار برگذار میشه :((((

مزخرف محض بود :D

میرفتی صحن یاس زیارت میکنی حداقل:)))

رام نداد عوضی D:

خنگ بودنت و فقط رو نکرده بودی که الان فهمیدیم 😂

D:

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** دیکه 

چیزی که شخصیت ننه آقاته رو هرجایی نگو

+مامانت خوبه؟

😂

:))))

وای خیلی باحال بود😂!

:)))))

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۳۰ تیر ۹۸ , ۱۰:۳۱
بنظرم زحمت تعریف کردن ب خودت نده! آدرس همینجا رو بدی بچه‌ت راحتتری!! عاخه بار اولت نیس ک!😂
قطعا بار آخرت نخاهد بود😁😅

D:

قطعا D:

الکامپ ؟
میشه توضیح بدین چی هست ؟

نمایشگاه کسب و کار دیجیتال

😂😂😂


D:

😂 D:

😂

سلام :)
عه منم اونجا بودم که

سلام :)))

عه عه عه قسمت نشد :)

زولا گفته بود، بیایید الکامپ.
...
تهران بودم میرفتم.

زولا نرفتم اصلا

خوب شد گفتی بزار یه پی نوشت بنویسم

:)

ای خدا:))
فقط کامنتای خودت:)) 

D:

:)))))

اصلا هم خوب نبود :|

ولی ارزش داشت D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان