از دیشب تا حالا

چشامو میبینم قیافه ممدرضا شایع رو میبینم :|

آخه چرا اینقد بچه و عموییه؟ :|

این بود کسی که میگف بدهکارتم دنیا اگه مردی بیا بگیر؟

چی باعث شده بود با این سن این کارا رو اجرا کنه؟ :|

ولی واقعا توقع داشتم یه چهره پخته ای باشه

حداقل صورتش یه زخم پشت ریش میشاش داشته باشه نه اینکه اصلا ریش نداشته باشه :|

۷ لایک :)
پسرا خیلی کمتر اکتیو ان. 
ضمن اینکه این رابطه کلیه. وبلاگ پسرا دخترا بیشتر حضور دارن وبلاگ دخترا پسرا! ما تو وبلاگ دنبال چیزاییم که خودمون فرصت زندگی کردنشونو نداریم:) 

قشنگ معلومه :)))

فقط سکوت :)

@محمد در جواب کامنت ها:
نه فرزند عزیزم. ربطی به اخلاق تو نداره. کلا بلاگستان جامعه اماری دختراش بالا تر و دختراش فعال ترن. شما هر وبلاگی رو نگاه کنی همینه. 

@صخی مرسی :)

آره ولی نه اینکه فقط یه پسر باشه D:
بیرونم همینم من :)
ولی قبول دارم حرفتو
[الان آمار میگیریم میبینیم 49 درصد دختر تو بیان هست 51 درصد پسر :|]

الان ینی فق منم که عکسشو ندیدم؟

اصلا نبین


توجه کردی بیشتر نظراتو دخترا می دن؟! :| 😂 [ببخشید قصد خاصی ندارم ولی اگه نمی گفتم تو دلم می موند!].

عادیه


اکثرا هم به خاطر اخلاقمه 
زود عصبی میشم و جواب میدم ولی وقتی طرفم دختره حداقل به خاطر احترام هیچی نمیگم
اما اگه پسر باشه جوابشو میدم
سر همین تو دنیای بیرون از بیان هم همینجوریه تقریبا
کلا با 7-8-10 تا پسر رابطه م خوبه :)
اینجا هم فکر کنم معدود پسری میخونه که یکیشون "مهدی"ه

من اینقددررر هنوز تو شوکم که یادم نمیاد تصورات قبلیم راجب قیافش چی بود:/

D:

اینقد سنگین بود موضوع 4 تا صفر حذف شد کلا

اتفاقا من انتظار داشتم اینجوری باشه
یه پستی خوندم نوشته بود الان که فهمیدید شایع همون اشوانه چه حسی دارید؟؟
خیلی شبیهن :)))
تو مایه های یاس شما انتظار داشتید باشه؟

من اصلا همچین انتظاری نداشتم ولی :)


یاس رو یکم زخم و زیلی بشه نزدیک میشه به تصوراتم

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۱۰ مرداد ۹۸ , ۱۳:۱۹
بیشتر عه خودش هاسکیشو میپسندم:/

D:

یه ذره ریش داشتا! :| ولی راست می گی منم توقعِ یه قیافه زخمی داشتم!!! ابروهاش رو مخمه! (خیلی نازن!) ^_^ در هر حالت بنده خدا خوبِ.

یه ذره به درد بدهکار دنیا بودن نمیخوره که D:

من که نگفتم بده :)
فقط توقعم این نبود

این همون شایعیه که می‌گفت یه صبر فقط مونده ازت، نذاری همونم بگیرن ازت؟ 

همونیه که وایسین عقب و تنگی نفسو خونده -_-

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان